Capitolul 1

169 14 0
                                    

-Diana pov.-

Simt cum razele de soare sunt pe fata mea.Imi deschid usor ochii si clipesc de mai multe ori.Imi iau telefonul in mana si vad ca e ora 6 si la 7 am ore.Ma ridic lenesa din pat si ma duc spre dulap.Il deschid si imi iau niste haine.Blugii mei cu talie inalta , si un tricou,alb simplu,bagat in pantaloni ,cizmele mele ,si parul mi-l prind intr-un coc.Am uitat sa ma prezint.

Sunt Diana Smith.Am 18 ani, sunt noua venita in LA. , sunt slaba,cu ochii albastrii,buze zic eu ..mari ,parul il am un saten.Parintii mei sunt divortati de cand aveam eu 4 ani.Si cam atat despre  mine.

Am iesit din casa si m.am urcat in masina.Am dat drumul la radio , si a inceput sa cante melodia "Do you love me " am inceput sa cant si uite asa am ajuns in fata liceului.Am coborat jos din masina si m.am indreptat spre clasa.Am intrat in clasa si m.am asezat in ultima banca.Langa o fata.

-Buna , eu sunt Rebecca ! Imi spune acea fata.

-Sunt Diana ! Ii spun si ii zambesc

A intrat profesoara in clasa.

-Buna ziua ! Ne spune profesoara si se aseaza pe scaun.

-Buna ziua ! Spunem noi plictisiti

Deschide catalogul si se uita spre mine.Prima oara m.am speriat de privirea ei , dar dupa mi.a spus sa ma prezint.Nu am apucat sa deschid gura ca cineva da cu piciorul in usa si o deschide , pe ea intra un baiat ,razand.

-De data asta te.am facut , omule ! Spune el si se uita la un baiat care intra si el in clasa.

Urmat de presupusul baiat intra un baiat blond.

-Bieber ! Spune profa si se ridica in picioare.El nu ia raspuns  doar ia tras o privire si mesteca guma.

-In banca , acum ! Tipa profa la el.El sa indreptat spre banca in care era fata de langa mine.

-Da.te ! Spune si ii face semn acelei fete sa se dea.Fata sa dat imediat lasandu.l pe baiatul acela sa se puna.

-Iubito , cu ce ocazie pe aici ? Imi spune.

-Iubito sa ii spui lui mata! Tip la el

-Mai bine taci ! Imi spune si ranjeste.

-Ca daca nu , ce ? Ii spun si ma intorc spre el.

-Mai bine tineti gura aia , cum te cheama ?! Imi spune si isi pune mana pe  piciorul meu.

-Diana , pe tine ? Ii spun si ii dau mana de pe piciorul meu.

-Nu te intereseaza ! Imi spune si pleaca din clasa deoarece sa sunat.Cat tupeu pe el !

-Justin pov.-

Nu stiu de unde vine fata aia ,dar e a dracu de sexi,tupeista si frumoasa.O sa fie a mea curand.Il vad pe Luke venind spre mine.

-Doar nu te ai indragostit ! Imi spune si deschide dulapul ca sa isi ia cartile.

-De cine sa ma indragostesc ? Pufnesc eu.

-De fata care a venit noua !  Imi spune si tranteste dulapul.

-Omule , iubirea implica sentimente , acest cuvant nu exista pentru mine !
Ii spun si plec.

Dupa ce s.au terminat orele am decis sa ma duc la un restaurant.

-Diana pov.-

-Diana , vii cu mine la un restaurant ? Imi spune Rebecca.

-Desigur.Ii zambesc.

Am ajuns la restaurant.Am intrat si l.am vazut pe baiatul de azi , cu celalalt baiat la o masa.

-Iubio! Striga baiatul acela ca sa il aud.

-Ce vrei ? Ii spun.

-Pe tine ! Imi spune si ranjeste.

-Poti sa imi spui si mie care e numele tau ?

-Justin ! Imi spune

-Ohh..insfarsit ! Ii spun si ma sez la masa unde erau ei.

-Esti sigura ca vrei sa stam aici ? Imi sopteste Rebecca.

-De ce nu ? Ii spun eu incet.

-El e Danger ! Imi spune.-E cel mai bad boy din scoala! Imi spune si se face rosie la fata.

-Ce poate sa se intample ? Te rog ,stai linistita ! Ii spun si o iau de mana.

Dupa ce am mai stat la resaurant.Am plecat acasa,Justin sa oferit sa ma duca el , Rebecca a plecat pe jos.

-Mersi , Justin ! Ii spun si ies din masina.

-Stai linistita iubito ! Imi spune si imi zambeste.

Am intrat in casa si m.am pus in pat,si am adormit.

Primul capitol !
Sper sa va placa , va rog sa imi lasati pareri ,sfaturi ,si stelute. ☺
Va iubescc ! ❤
La media e Diana cu Justin!

DangerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum