-Diana pov.-Aud telefonul cum vibreaza pe nopitera de langa patul meu.
-Alarma tampita ! Spun si imi deschid ochii incet.M.am dat jos din pat si m.am dus spre dulap.Dupa ce m.am imbracat , am coborat din camera,si m.am urcat in masina.Am ajuns in fata liceului,am coborat din masina si m.am dus in clasa.
-Iubita mea a venit ! Imi spune si imi face semn sa ma asez in poala lui.
-Nu sunt iubita ta ! Ii spun si ma asez in banca mea.
..
Au trecut repede orele.Am iesit din clasa si m.am indreptat spre iesirea din scoala.
O mana ma trage.-Vrei sa vii pe la mine? Dau o petrecere.
-Nu Justin! Ii spun si incerc sa scap din mana lui
-te rog iubito ! Imi spune si face o fata trista.
-La dracu..hai ! Ii spun si zambeste.
Am ajuns la casa lui.
-E imensa ! Ii spun si rad.
-Ehh..!imi spune si ma ia de mana.
Am intrat in casa si acolo erau multi multi colegi de scoala.Ne.am pus intr.un cerc si am inceput sa ne jucam adevar si provocare.-Bieber ? Intreaba Luke.
-Provocare ! Ii spune el hotarat.
-Sarut.o pe Diana timp de 5 minute ! Ii spune.
Sa apropiat de buzele mele.
-Nu ..stai ! Ii spun si il imping usor.
-Oh..haide ! Imi spune si ma saruta.Am stat in sarut timp de 5 minute.
Dupa ce am mai jucat impic,Justin ma luat de mana.
-Uite , eu..chiar te plac ! Imi spune si se uita in jos punandu.si mana la ceafa.
-Scuze..dar nu am nevoie de un iubit ! Spun si fug spre usa de la iesire.Tata ma amenintat ca daca o sa am vro data un iubit , o sa il omoare.Nu stiu de ce ,dar nu vreau sa i se intample nimic.
-Diana,stai ! Imi spune si ma apuca de mana.
-Ce mai vrei ? Ii spun si lacrimile curg neincetat.
-Pe tine te vreau , vreau sa fii iubita mea ! Imi spune si ma saruta.
-Justin, e-eu nu pot ! Ii spun si ma uit in jos.
-De ce ? Imi spune si isi pune 2 degete sub barbia mea si ma forteaza sa ma uit la el.
-Tatal meu a zis ca daca o sa am vreodata un iubit , o sa il omoare.
-Iubito ,te rog ,crede.ma ca tatal tau nu va afla de asta , si daca va afla , iti promit ca nu ne va face nimic ! Imi spune si ma imbratiseaza.
-Sigur pot sa am incredete in tine ? Il intreb.
-Sigur ! Imi spune si ma ia de mana si mergem in camera lui.
-Ia asta ! Imi spune si imi intinde un tricou de al lui.
-Mersi !
-Pentru nimic ! Imi spune si vine spre mine.El era doar in boxeri ,iar eu intr.un tricou , si boxeri.
-Tie somn ? Ma intreaba si se pune in pat.
-Da ! Ii spun si ma frec la ochi.
-Vino aici ! Imi spune si ma pun langa el , el ma imbratisat strans.
-Te iubesc ! Ii spun.
-Si eu ! Imi spune el.
Am inchis ochii si am adormit.
Gataaa,si capitolul 2 , sper sa va placa ! Va iubesc mult de tot ! O parere va rogg , inseamna mult ! Continui cartea ? Sau nu are rost ? ❤
CITEȘTI
Danger
Random"Chiar ma iubesti ? ..sau sunt o alta curva pentru tine ?" Ii spun si simt cum lacrimile curg pe obrajii mei. "Imaginatia este singura arma de aparare impotriva realitatii " -JUSTIN Diana- o fata venita noua la liceu ,isi gaseste ea marea iubire...