Off karnım çok aç . Nerdeyim ben yaa . Gözlerim .. Aman Allahım kör oldum göremiyorum şu genç yaşımda zalımların ellerine düştüm . Bi dakka yaa . Ayyy poşetmiş . Offf başımm . Deli gibi başım ağrıyo . Eyvaah ben en son nereydim .
Ceset..
Katil..
Koku..!
Bismillahirrahmanirrahim.
Ben ne yapıcam şimdi . Ben kendimi bi boş hissediyorum . Acaba organlarımı falanmı aldılar. Yok canım öyle olsa nefes alamazdım . Yaa organlarımıda aldılarsa iyi alamamışlar . Böbreğin piyasası yok bi kere . İnsan bi kalbimi , beynimi falan alır . Bari olmuşken tam olsun. Ne diyorum ben yaa . Acaba nerdeyim . Hah kapı var . Bi yere kapatılmıştım . Tavanda küçük bi pencere var hemde parmaklık yok . Acaba camı neyle kırabilirim . Taş taş taş bulmam lazım . Etrafa bakındım bomboş odadayım hiç bi şey yok. O anda kendime esra senin taaaaaaa..
Etrafa birazdaha bakındıktan sonra ayak sesleri duydum . Ne yapsam diye düşünürken uyandığım yere geri yattım . Sanırım iki kişiydiler . İçeri girdikleri anda gözümü kapattım dinlemeye başladım ;- İşte burda .
- Nasıl gördü?
-Abi tam emrettiğin gibi kızı öldürdüm sonra müzik sesi duydum bu salakta saklanmış.
- olayı gördü yani .
- Evet abi .
- Bunuda temizle o zaman .
Bi dakka yaa bu ses ....
Gökhan .!
İlk başlarda çözümleyemedim tabi beyin malum sonra tanıdım. Tanımaz olaydım...
Yerimden fırladım resmen .
- Gökhan ..!-Esra ..!
-Gökhan sen ne yaptığını farkındamısın ?
-Bende seni partide bu yüzden bulamadım . Damla perişan oldu. Baban aramış sonra merak edip buraya kadar gelmiş . Bende sabahtan beri seni arıyorum .
- Bende sabahtan beri beni kaçıran pisliği arıyorum . "Ya sen nası bi insansın yaaa " dedim ve ağlamaya başladım .
İnanamıyorum . Bunu nasıl yaparsın . O kıza bunu nasıl yaparsın sen onun elinden hayatını çaldın . Neden ha neden gökhan neden ..?- Bilmediğin şeyler var .
- Ne demek bilmediğin şeyler var . Hangi sebep o kızın hayatından daha önemli ..!
- O beni aldattı tamammı . O beni en yakınımla aldattı . Kahretsin bende istemezdim ama oldu .
- Çekil önümden . Herşeyi anlatıcam .
- Sana inanacaklarınımı sanıyosun . Olayı tek gören sensin . Tek şahit . Sana kimse inanmaz . Şansını fazla zorlama derim .
- Şansımı zorlamak mı ? Güldürme beni .
- Gitmekte hala kararlımısın ? Git kapı orda .
- Senden nefret ediyorum . Seni gördüğüm güne lanet olsun .
- Esra bak bu olaydan kimseye bahsetmiyceksin . Görmedin . Duymadın . Bilmiyosun .
- Peki sonra nolucak ? Hayatımıza devammı edicez . Kaldığı yerden .
- Burdan çıkıcaz ve otele gidip çıkışını yaptırıcaz . Sonra sen sağ ben selamet .
-Peki babam?
-Uydur bişeyler .
- İnsallah ölürsün .
Kulube gibi yerden çıktık. Arabaya bindirdiler. Sonra otele geldik . Babam lobide beni bekliyomuş . Bana " Eve bir gidelim ağzına sıçıcam " bakışı attı resmen .
Gökhanda yanımdaydı . Sonra babam olanları anlattı. Plajda ceset bulmuşLar abada ulaşamayınca çok korktum .
Biz konuşurken karşidan polisler geliyodu . Gökhan kulağıma fısıldadı . " plan değişti . Sevgilimsin . Off Allahım inanamıyorum. Resmen gökhan bana sevgilimsin dedi . Yani katil gökhan .
Noluyo dememe fırsat kalmadan polisler bizimle konuşmaları gerektiğini söylediler . Bizde tabii dedik. Gökhan kulağıma ben ne dersem tekrar et dedi . Bende papağan olmaya bayılırdım zaten.
- Gökhan senmisin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senin Gülüşünde Saklı ..
Literatura Kobiecasınavlarda iki şık arasında kalırsın . ben seninle yaşamak arasında kaldıım..