Ahhh. Sabah olmuş ne kadar çok uyumuşum, acaba annem niye uyandırmadı ki. Aşağì indim annem odasında yoktu mutfağa baktım mektup vardı. Mektupta şöyle yazıyordu;
"Kızım benim işim çıktı o yüzden çıktım, ama en geç gece 1de gelirim. Kendine iyi bak bişey olursa beni ararsın. Öpùyorum...
Ne işi acaba o kadar da sölemiştim. Aman neyse hemde evi gezerim. Yemek yemeden bodrum kata indim kitaptan başka tabi tozdan da başka hiç bişi yoktu, bende 1 tane kitap alıyım bari dedim ve bir tane kitap alıp yukarı çıktım. Kendime tost ve portakal suyu sıkıp kitabımı okumaya başladım. Kitap çok değişikti sanki bu eve göre yazılmıştı, kitaba göre buraya gelenlere bişi oluyomuş.
Ç-çok saçma yani dimi "uff" diyerek kitabı kapadım korkucağıma dışarı çıkıyım dedim telefonumu alarak dışarı çìktım. Yaklaşık yarım saat yürùdükten sonra bi park'a geldim parkta 5-10 tane çocuk ya var ya yok. Burası soğuk diyemi gelmiyolar acaba, yoksa korkunç diyemi. 3 saat falan parkta oturdum sonra zaten annem aradı*Kızım nerdesin benim işim çabuk bitti eve geldim seni göremeyince meraklandım..
*Tamam annecim parktayım geliyorum. Diyip telefonu kapadım sonra da annemin yanına gittim.
Eve geldim herzamanki gibi yemeğimi yiyip yattım tabi biraz korkarak...
FOTORAFDAKİ BEN'İM YANİ MELİS...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WAMPİR İNSAN
VampireKızın başlarda gùzel gün geçirmesi fakat ormanın içindeki eve gittiklerinde WAMPİR'e dönüşmesi ve kötü şeyler yapması.