1.Bölüm

284 28 6
                                    

Eski günleri özlüyorum.O zamana kadar hayatım ne güzeldi:
Güneş ışıklarının yüzüme vurmasıyla uyandım.Bugün büyük gün!16.yaş günüm.Sonunda annemgilin sen çocuksun demesinden kurtulcam.Bunları düşünürken telefon sesini duymamışım.Koşarak telefonumu aramaya başladım.(Tabiki dağınık değilim shdjdj) Telefonu elime almamla kapanması bir oldu.Annem kapıyı açarak"Kızım daha hazırlanmadın mı?Bugün büyük gün" dedi.Buruk bi ifadesi vardı yani ben öyle anlamıştım.

Doğum gününden sonra....

"Bugün çok yorucuydu demi Amy?" Kafamı Amy'e çevirdiğimde çoktan uyuduğunu görmüştüm.
Off hadi ama!!
Annemin üst kattan sesini duymamla irkilmem bir olmuştu.

"Vanessa gelir misin?!"
Sesi yüksek çıkmıştı.Sabahtan beri bi şey vardı zaten.Düşüncelerimi kafamdan atıp üst kata çıktım.Evde annem ve Amy kalırdım.Amy bi trafik kazasında anne ve babasını kaybetmişti.Babam......Babam ben doğmadan ölmüş.Yani annem küçükken öyle derdi.Ama şimdi bu konuları açınca kaçıyor.

"Seninle önemli bi şey konuşmam gerek."annemin sesi olduğundan ciddi çıkmıştı.Tiz bir sesle
"Dinliyorum."diyebildim.
Ve o uzun konuşma başlıyordu:

"Belki bu söylüceklerimden sonra benden nefret edebilirsin ama bunu bende istemezdim.Baban bir-bir vampirdi.Onunla birlikte olmam yasaktı çünkü ben bir insandım.Kanunlar gereği onu öldürdüler.Senden haberleri olsa şimdi sende dünyada olamazdın. Kızım bunu ister kabullen ister kabullenme ama sen bir vampirsin."
Bu bi şaka mıydı?Evet evet doğum günüm olduğu için annem bana şaka yapmıştı.Ben bunun şaka olduğunu düşünürken annem tekrar konuşmaya başladı:
"Yarın seni vampir okuluna kaydettircem.Orda güçlerini kullanmayı öğrenceksin.Ve bir süre sonra kana susuyacaksın.Amy de insan olduğu için senin vampir olduğunu bilmemeli.Bu yüzden ona senin öldüğünü söylücem.Seni seviyorum kızım." dedi ve bana ağlayarak sarılmaya başladı bense annemin anlattıklarını kavramaya çalışıyodum.Vampir miydim yani ben? İnanamıyorum.O sırada annem geri çekildi ve "Hadi yat uyu yarın seni bekleyen bi okul var."diyerek aşağı indi.Cidden bunu kabullenmemi mi bekliyodu?Yarın her şeyin düzeleceği Amy ve annemin bana yaptıpı saçma bi şakaydı bu bunları düşünürken uykuya teslim oldum.

Merhaba arkadaşlar 😃 Kitap yazmaya yeni başladım.Hatalarımı söylerseniz sevinirim.Kendimi geliştirceğimi umuyorum.Sağolun varolun 😂😂

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin