4.Bölüm

110 15 3
                                    

Multide Amanda

-----------------------------------------------------------

Oflayarak kapıyı açmaya gittim.Ve kapıyı açtığımda karşımda koca bi kas yığını.Aslında ona kızmam için çok büyük bi neden yok.
"Ben yanlış bi şey yaptım özür dilerim."dedi üzgün bi ifadeyle (!)
"Önemli değil.Unuttum bile."
"Beni içeri almıcak mısın güzellik."
Gelcek bu zamanı mı buldun ben uyucaktım ya neyse göz devirerek
"Gel hadi"dedim.İçeri girmesiyle yatağıma fırlaması bir oldu.
Bu çocuk ne cins bi mal?!
"Üzgünüm güzellik ama çok sıkıcısın.Bütün akşam bana öyle dik dik bakarsan burda uyuycam."dedi sırıtarak.Offff
"Ne yapmamı bekliyosun kas yığını?"dedim aynı şekilde sırıtarak. Cidden ben bunu anlamıyorum.O sırada telefonu çaldı.
Kim arıyo ki?
Mal mısın iç ses sanane!
Hadi ama onu önemsiyosun!
Hiçte bile!!! Galiba bende bir çeşit deliyim.James telefonu kapatıp hızla odadan çıktı.İnsan bi açıklama yapar.
Neyse ben zaten uyucaktım :D

Sabah........
Alarm sesiyle uyandım.Hemen dolabıma giderek altıma  beyaz bi şort,üstüme bordo askılı bi t-shirt ve siyah uzun hırkamı giydim.Anons sesiyle müdürün konuşmasına odaklandım.
"Sevgili öğrenciler!Biliyosunuz ki burası bir vampir okulu!Ve siz bugün eğitim göreceksiniz!Saat 08.00'da eğitim yerinde toplanın!"
Hiç işimiz yok bide eğitim görelim! Aslında ben buraya bunun için geldim ama neyse :D Aklıma Amanda geldi.Belki eğitim yerine beraber gideriz diye düşünüp Amanda'nın odasına geldim.Kapıyı tıklattım. Amanda kapıyı açar açmaz bana sarıldı.Aslında sarılmadı resmen üstüme abandı.Ne hoş (!)
"Amanda biraz daha sıkarsan kaburgalarım kırılcak!"
"Ay pardon seni gördüğüme sevindim.Hadi eğitim yerine gidelim."dedi gülerek.Ben başımı sallamakla yetindim.Sanırım bu okulda hiç arkadaşı yok.Bahçeye çıktık ve yürümeye başladık.Eğitim yeri okuldan 10 dk uzaklıktaymış.Biz yürüyerek giderken arkadan gelen sesle irkildim.
"Vanessa!"arkamı döndüğümde tanımadığım siyah saçlı oldukça yakışıklı bi çocuk koşarak geliyodu.
Tabi ben şaşkın şaşkın bakarken özel bi şey konuşabilir miyiz diye sordu. Bende tamam dedim.
"Ben Jonathan.Okula yeni geldiğini  duydum açıkcası herkes seni konuşuyo :D Neyse ben senle James hakkında konuşmak istemiştim. Onla çok takılmamanı öneririm. Çünkü o tehlikeli.Neyse benim acelem vardı zaten sonra görüşürüz."diyerek gitti.
Ne?! Hiç bi şey anlamadım.Ne tehlikesi olabilir ki? Saate baktığımda 07.45'ti. Eğitim yerine ilk günden geç kalmak istemedim ve koşarak gittim.Eğitim yerine geldiğimde Amanda'yı zor da olsa bulmuştum.Beni görür görmez soru yağmuruna tutmuştu.Ama ben sonra anlatırım diyerek geçiştirdim. Hayla düşünüyodum.Jonathan neden böyle bi şey söyleme gereği duydu. Gözlerim James'i arıyodu.Ama ortalıkta görünmüyodu.En iyisi düşünmeyi bırakmak diyip önüme döndüm.Anons sesiyle birlikte hocanın gelmesi bir oldu.
"Merhaba çocuklar.Bugün sizin yeteneklerinizi öğrenicez.İlk önce birerli sıra olun."dedi.Ben arkalara geçmek istiyodum ama Amanda sayesinde ikinci sıraya geçtim. Amanda arkamda pis pis sırıtırken hoca konuşmaya başladı:
"İlk önce koşu hızını ölçücez.Hızlı koşanlar koşudan sonra gidebilirler. Yavaş koşanlar daha doğrusu koşamayanlarla başka yeteneklerini bulmaya çalışcaz. Ama yavaş koşanların çok olacağını sanmıyorum.Neyse sırayla koşmaya başlayın."dedi.Ve önümdeki kıza işaret verdi.Kız işaretle birlikte koşmaya başladı.Oldukça hızlı koşuyordu.Ben küçüklüğümden beri koşmaya çalıştığımda düşerdim. Kesin kalıcam ya offf.
"Vanessa sıra sende hadi!"
Hoca benim adımı nerden biliyodu ya?
Bunu umursamayıp koşmaya başladım.Arkadan gülüşme sesleri geldiğini duydum.Size gününüzü sonra göstercem.
"Vanessa kalıyosun.
Hocam yapmayın yaa!!
Sıra Amanda'daydı.O da ben gibi yavaş koşuyodu.En azından onunla zaman geçiririm :D Herkes koştuktan sonra gitti.Eğitim yerinde sadece ben,
Amanda,tanımadığım bi kız ve erkek kalmıştı.Sırada ilk ben olduğum için hoca beni bi odaya çağırdı.
"Zihnimi okumaya çalış Vanessa."
Hocanın söylediği karşısında şaşırmıştım.
"Hocam ben bunu yapamam."
"Denemen lazım Vanessa."hocanın sözüyle odaklanmaya başladım. Yapabilirdim.Ve evet sanırım başarmıştım.Hocaya dönüp:
"Hocam galiba aklınızdan sucuklu yumurta yemek geçiyor."dedim.
Hoca gülerek:
"Yeteneğine meraba de."dedi.Sıra Amanda'daydı.O da benim gibi düşünce okur sanmıştım ama yapamadı.Bana
"Vanessa istersen sen git ben gizli yeteneğimi öğrenip yanına gelirim."dedi.Bende gülerek odama doğru yürümeye başladım.Buraya çok çabuk alışmıştım.Amanda hariç kimseyi kendime yakın göremesemde alışmıştım.Amy ve annemi özlemiştim.Hemde çok.Odama geldiğimde hızla kapıyı açıp yatağa uzandım.Amanda'yı beklicem derken uykuya dalmışım.Kapı sesiyle uyandım.Hava kararmıştı.Kapıyı açtım.Amanda hevesle yeteneğinin düşünce gücüyle nesneleri hareket ettirebildiğini anlatıyodu.Hatta hocayı duvara fırlatmış :D
"Ha Vanessa Jonathan sana ne dedi?"ben bunu tamamen unutmuştum.Belki Amanda bununla ilgili bi şey biliyodur diye sormaya karar verdim.
"James'ten uzak durmamı onun tehlikeli olduğunu söyledi."
"Ne tehlikesi olabilir ki?"
"Bilmiyorum bende sana sormak istemiştim."dudağıyla bilmiyorum işareti yapıp konuşmaya başladı:
"Bende bilmiyorum Vanessa.Neyse yarın öğreniriz hem ben gidiyim." deyip odadan çıktı.Yorucu bi gündü. Pijamalarımı giyip yatağa uzandım. Yarın beni ne bekliyodu acaba?

MERABA ARKADAŞLAR. VOTELERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM AMA YORUM VE VOTEYİ BİRAZ DAHA ARTTIRIRSANIZ SEVİNİRİM :)

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin