Multide Vanessa'nın yeni hali var
Gece boyunca uyuyamadım. Aklımdaki sorulara yanıt bulmaya çalışırken bi ses duydum.Saat gecenin 4'ünde bu ses de ne?(kafiyeli oldu shdjjdks)Biraz tırsmama rağmen aşağı inmeyi düşündüm ama vazgeçtim ve kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım.
Lanet olsun uyku!Seni çok seviyorum!Annemin sesiyle uyanmak kadar harika bi şey yok (!) "Kızım çabuk hazırlan okula gitcez.Valizini ben hazırladım."Cidden mi?Hiç biri şaka değil miydi?Belki de artık kabulenmem gerekiyordu.Bunları düşünmeyi bırakıp duş aldım.Okulun ilk günü tabikide havalı olmam lazımdı bu yüzden siyah deri taytımı üstüme beyaz askılı t-shirt'ümü ve asker gömleğimi giydim.Hazırdım. Aşağı indim "Anne ben Amy'le vedalaşıp geliyorum."dememle annemin bana dönmesi bir oldu
Hadi ama böyle bi anneyle nası başa çıkabilirim?
"Amy'e senin öldüğünü söylücem demiştim.Onun seni görmemesi lazım.Şimdi arabaya git ve beni bekle."Diyerek içeri doğru gitti. Açıkcası annemden böyle bi tepki beklemiyodum.Valizimi arabanın bagajına koyup annemi beklemeye başladım.Kim bilir napıyodur derken annem geldi.Evet işte başlıyoruz.
Bekle beni yeni okul.Vanessa Brown geliyor!
Annemle birlikte arabadan indik. Tanrım neden herkes bana bakmak zorunda?!
"Ben kayıt işlemlerini yaptırmak için müdürün yanına gidicem.Sende 67 numaralı odaya geç kızım."diyerek annem uzaklaştı.Okul baya güzel ve havalıydı ayrıca büyük!Ben burda odamı nasıl bulcam ya! diye düşünürken kas yığınına çarpmam bir oldu.Harika ilk günden bi montofona çarpıyorum ve benden özür dilemiyo!
"Önüne baksana ya!""Sen gelip bana çarptın farkındaysan güzelim?"
Güzelim mi?!!
"Olabilir ama bu kadar kaslı olmasaydın canım acımazdı!"
Ne diyorum ben ya?
Bunları demem üzerine güldü.Ama öyle kıytırık bi gülüş değil Allah'ım sen neler yaratıyosun ya.."Yakışıklı olduğumu düşünmen güzel.Ama benim gitmem gerek bebek." diyerek uzaklaştı.Ne yani benim düşüncelerimi mi okudu bu!
Burdaki herkesin vampir olduğunu unutuyorsun heralde?
İç ses şu an senle uğraşamıycam.
Okula girdim ve odamı aramaya başladım.BİNGOOO! 15 dk'da buldum.
Odaya girdim ama kimse yoktu ve tek yatak vardı.İnanamıyorum tek başımamı kalıcam!!Saate baktığımda 5'e geliyodu.En iyisi iyi bi uyku çekmek ve kendime burda bi arkadaş bulmak ben tek başıma yapamam.MERHABA ARKADAŞLAR!YENİ Bİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. VANESSA'NIN KARAKTERİNİ DEĞİŞTİRDİM.BU BÖLÜMDEN SONRA DAHA ÇOK KARAKTER OLUCAK.OKUYANLAR VOTE VERİRSE SEVİNİRİM ☺