LIH C5

60 2 2
                                    


"Fuhh..ehhh shuhh shuhh ade hati nak peluk orang"minji menolak jimin."yahh! Orang dah tolong dia halau"cebik jimin."yayaya...whatever gomawo lahh forwhatever ahhh " minji blah dengan gayanya B-).

**********

"Macam mana nie weh..matilah aku.. T^T"kata aeri "actually apa masalah kau ni? -,-"soal jee."agak agak ahh..aku still ade hti kat minki kot...ehh i mean hongki"."nak buat macam mana? Lgi pun si HYE JUNG tu dah goda si minki kan.."jihae menepuk bahu aeri.

"Minki aku je boleh panggil -,- aceh..SIKIT SIKIT HYE JUNG SIKIT SIKIT HYE JUNG panas pulak dengar nama dia tu huh!"

"Saba saba..aku pon sme pe..jiae tu..aishh!! Nasiblah dorang x school kat sini! Kalau tak!!"

"SAMPAI SEKARANG AKU PANAS!"

jihae,aeri dan jee bercakap serentak. Yep. Biasa bagi AeJeehae moment."woi! Pompuan penyepak aset!!" mereka serentak memandang kesuara tu."lahh..jin mana rasuk kau ni?"soal jee."ehem ehem"kini jin berada dibelakang tae."ahhh..jin tu...ke..?"jee memperlahankan percakapannya.

'Aduhaii..pahal dengan mulut aku nie..lupa nak pasang break? Tapi aku dah pasang dah..ntah ntah kene gigit anai anai tak? Ke rosak? Pfftt..bodohlah kau ni'

"Jihae,jee..jom gi tempat laen..aku rasa dorang dah x de..maybe msuk kelas dorang ke enn..???"aeri menarik tangan Mereka.

******

"Ayo ladies and gentle--pa korang buat di sini?!!"jee yang baru nak melibas libas rambut dia sudah terbantut apabila 5 org namja yg mereka kenal berada dikelas tersebut."jee apsal kau berhe-- erghh..hongki -,- blah sekarang"arah aeri."ni kelas aku suka hatilah".

"Awak dah beru-- whateverlahh.."

"Hye miss nerd"sapa wooshin."nerd?"soal jee."wae? Kau x tahu ka yang dia tu--".

"Bamm!!"

"Mulut kau jaga sikit! Jangan sampai aku gilis gilis mulut kau pakai biskut!"marah jihae.

BISKUT?

"ergh! Maksud aku cili lahh!!! Cili!! Pekakk!!!"jihae mengcover kesalahannya. Boleh pula tersasul biskut. " yeke ? " soal jee. " be..betul lah !! Hishh.. siap kau wooshin " kata jihae lalu duduk di tempatnya.

" ermm.. aeri .. " minki memegang tangan Aeri " yahhh !!! Kuman !!!! " jerit Aeri lalu mengelap tangan nya.

*************

[ kelas HaeMin ]

" Chagiyahhh " panggil kai dan yugyeom " apa kaw nak ? " soal minji. Suara nya 1 sek boleh dengar. " shhh.. slow la skit " kata yugyeom " apa slow..ii ? Sepak nak ? " mrah hae jee "garang nya.. awwmmm " kata kai miang. " Yoyoyo.. kalau nak kacau yeoja chingu kitaorang , lawan kitaorang luu " kata seorang namja berambut pink.

Bersambung

Luv In HighSchoolWhere stories live. Discover now