LIH 6

54 2 5
                                    


-----

"N-namjoon"tergagap gagap haeji. "Tak payah nak dramatik sangat tergagap gagap..aku bagi kang"minji menunjuk sikunya."yelah yela"

"Kitaorang x perlukan koranglah"kata minji dengan selamba."hahaha belagak hero! Sesuai jadi lelaki dayus jrlahh hahahaha!"yugyeom dan kai gelak terbahak bahak."yah!"haeji menendang perut kai."apa kau kata tadi?!"bentak haeji."haeji hajimaa"namjoon menarik haeji.

Menarik haeji..

Haeji..

Haeji..

Ji..

Ji..

Pfftt baahahahha tarik haeji bahahahah tegelak aii apa yang aii tulis ni xD

"Pendek kau blah la"jimin memandang belakang."alahaii..kesian kau tong sampah..kau dah jadi mangsa dekat 'miss lion' tu"jimin mengusap tong sampah yang berada dibelakangnya."aku kata kaulah PARKJIMI-"belum habis minji bercakap yugyeom mendukung minji lalu bawanya berlari.

Apa aku merepek ni -,-

"Lepaslah woi!!"minji meronta ronta"diam ah lepas ni baru aku lepaskan"yugyeom tersenyum jahat."yahh! Kim Yug Yeom!!"jimin cuba mengejar sementara namjoon dan kai sedang WWE.

Namjoon WWE...cam ne tu?

*********

"Apa kau buat ni!?"soal minji apabila yugyeom mengunci stor."saja"balas singkat yugyeom.yugyeom mendekatkan diri kearah minji"jangan sampai aku guna kekuatan aku"minji memberi amaran.

"Buk"

Minji tersandar didinding. Yugyeom mengunci minji didinding.

LeL -,-

"Kyeopta"yugyeom mengusap lembut pipi minji"wachaaaauuuu!!!"

Satu sepakkan dihadoahkan oleh minji."arghhh! Kalau aku tak dapat hasilkan sperm aku salahkan kau! Ergghh"

Eu--"

"Padan muka! Hahaha"minji tergelak terbahak bahak. Tanpa dia sedar yugyeom menarik skritnya kebawah."argh! Yahh!! Apa kau ni! Ada akal ke x!!?"marah minji.

"Ade"

Yugyeom mula membuka butang baju minji and..

"Yahh!! KimYugYeom!"

JIMIN SAVE THE DAYY~

*SUPERMAN SONG*

I HOPE U GAIS OPEN THE SUPERMAN SONG PLIS CUZ NIE PART ROMEO SELAMATKAN JULIET HUEHUEHUE

ROMEO OR MARIO?

MARIO ROMEO..ROMEO MARIO..ROMEO MARIO ROMEO MARIO ROMEO MARIO

DAH DAH..BERBELIT LIDAH KAU TU..TERSEMBUR SEMBUR LAK TU..RETAK SCREEN FON KAU NANTI HUEHUEHUEHUE

DAH ABISHH..MALAYH NAK TYPE HAHAHAHA


Luv In HighSchoolWhere stories live. Discover now