1

2.4K 105 18
                                    


Cas: Cazibe mi ?

11×11

Dizide ilginç bir şekilde Destiel'i öne alıyorlar. Gerçi Dean/Amara destekçileri olaya farklı yönden bakıp tam tersi düşünüyorlar ama, şahsi fikrim olaraktan bence yazarların amacı Dean'in kendisiyle cebelleşmesini, duygularının farkına varmasını anlatmaya çalışmak. Çünkü 10×16 da bir başlangıç yapılmıştı zaten, Dean'in kilisedeki itiraflarını hatırlayın. Sonrasında pek bir olay olmasa da 11.sezon da gerek 3.bölüm dokunuşları, gerek 4.bölümdeki Sam'in Dean'e yaptığı konuşma gerekse son bölümdeki yaşlı bayan Emerald'ın (?) sözleri bize Destiel'in yükselişini çok güzel bir şekilde anlatıyor. Tam hatırlamasam da kadın Dean'in sevdiği birinin zaten olduğu tarzda birseyler söylüyordu. O kişinin Amara olduğunu düşünmek çok saçma çünkü bilindiği üzere o Karanlık ve Dean onu öldürmek istiyor, veee bariz olduğu üzere o kötü. Aralarında bağlantı olduğu doğru, ama sevgi bu kadar basit bir şeye indirgenemez. Sevgi Dean ve Cas arasında olan şey. Gerçekleşmesi için yıllar gereken, sağlam bir bağ. Dean ise yetiştirilme şekli ve babasına bağlılığından dolayı biseksüelliği yada gayliği hiç düşünmemiş, daima içgüdülerine karşı çıkmış biri. Bir gün ise Castiel isimli bir melek tarafından kurtarılıyor ve hersey değişiyor. Daima olaylar-sorunlar olduğu için Dean uzun süre duygularından hislerinden kaçabilse de artık onu bile yapmaktan aciz. Zaten bölüm sonunda yataktan kalkıp o düşünceli hallere girme sebebi sadece Amara'yı öldürme konusundaki sıkıntı değildi, aynı zamanda yaşlı bayan sayesinde kendini ve Cas'e olan duygularını anlamasıydı.

Büyük ihtimalle çoğu ayrıntıyı unuttum ama ana fikri anladınız diye umuyorum. (Berbat anlatış tarzıma rağmen.)

Sonuca gelecek olursak, yeni kitabıma hoşgeldiniz ve Destiel'in canon olacağına dair içimde bir umut oluşmaya başladığını da sizlere duyurmak istiyorum.

Kucak dolusu sevgiler ve öpücükler ♡

About Love ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin