TWIST AND SHOUT SPOILER
Cas'in Dean'e mektubu.
Sevgili Dean,
Bugün deniz kabukları hakkında düşünüyordum. Deniz kabukları hakkında düşünüyordum, ve sahildeki o gün hakkında, battaniye üzerinde oturduğumuzu, suya baktığımızı ve bana ne düşündüğümü sorduğunu hatırlayabiliyorum.Seni o an sevdiğimden daha çok sevemeyeceğimden nasıl da korktuğumu düşüyordum.
Sen aslında eve asla gelmedin ve bunu şimdi anlıyorum. Bunun senin benim yada herhangi birinin hatası olmadığını biliyorum.Bu sadece kaçınamayacağımız bir durumdu ama farkettim ki, o şekilde bitirmiş olmamız önceki halimizi tanımlamaz.
Olma- suçlu hissetmek zorunda değilsin ve öyle hissettiğini biliyorum, herşeyin neden o şekilde olduğunu anlıyorum.Sadece oldu işte. Biz sadece- sadece oldu, Dean ve sorun değil.Ben iyiyim. İyi olacağım.
Seni sevmeyi bırakabileceğimi sanmıyorum.Sanırım bu artık benim bir parçam ve asla gitmiyor.Beni olduğum kişi yapıyor.
Bir keresinde, elveda demenin doğru gelmediğini söylemiştin.Bende öyle düşünüyorum.Senin hakkında sevdiğim herşeyi bırakmak zorunda kalacağımı düşünmüştüm ama yapmadım ve sen haklıydın.
Gerçek daha önce hiç bu kadar aşikar olmamıştı, sevgilim.
Ve sen, daima, benim sevgilimsin.
Senin olan, Cas
Sonra görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
About Love ✅
FanfictionAbout serisinin üçüncü kitabıdır. Evvela ilk iki kitabı okumanızı öneririm. 1-) About destiel 2-) About cockles