First Time Meeting

2.4K 167 9
                                    

********Chanyeol Prov********
က်​ေနာ္​ဆိုတဲ့ Park Chanyeolအတြက္​လက္​ညိဳးထိုးလိုက္​တာနဲ႔​ေလာကမွာ မရဖူးဆိုတာမ႐ွိပါဖူး..
.ငယ္​ငယ္​ကတည္​းကျပည္​့ျပည္​့စံုစံုနဲ႔​ေရႊပံု​ေပၚထိုင္​လာတဲ့သူတစ္​​ေယာက္​​ေပါ့.................
႐ုပ္​ကလည္​းidolအ႐ွံူး​ေပးရ​ေလာက္​တဲ့႐ုပ္​ရည္​မ်ိဳးပိုင္​ဆိုင္​ထားရတယ္​.. ;)

အဲ့​ေတာ့လူတိုင္​းကက်​ေနာ္​့ဘဝကိုျပည္​့စံုလြန္​းလွတယ္​ဆိုပီးအားက်ၾကတယ္​...
ဒါ​ေပမဲ့..က်​ေနာ္​မျပည္​့စံုတာတခု႐ွိဘယ္​သူမွမသိပါဖူး..
အဲ့တာက​ေတာ့​ေမတၱာပါ :') hak~ က်​ေနာ္​က​ေမတၱာဆင္​းရဲတဲ့​ေကာင္​ဆိုတာ ဘယ္​သူမွမသိၾကပါဖူး.....

​hmmm~အခု၈နာရီထိုးပီဆို​ေတာ့ က်​ေနာ္​့​ေန႔စဥ္​လုပ္​​ေနၾကအတိုင္​းပဲ​ေက်ာင္းသြားဖို႔ျပင္​ဆင္​ရတာ​ေပါ့...

က်​ေနာ္​​မနက္​စာစားဖို႔​ေအာက္​ထပ္​ကိုဆင္​းပီး​..ထမင္​းစားခန္​းထဲ၀င္​​ေတာ့အ​ေစခံ​ေတြနဲ႔အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​း Mr.kim ကလႊဲပီးဘယ္​သူမွ႐ွိမ​ေနဖူး...

အင္​း..အဆန္​းမဟုတ္​ပါဖူး​ေလ မိဘႏွစ္​​ေယာက္​လံုးကအလုပ္​​ေက်း​ကြၽန္​​ေတြပဲဟာ..က်​ေနာ္​ဒီလိုအထးီက်န္​တဲ့မနက္​စာမ်ိဳးမစားခ်င္​လို႔အိမ္​က​ေနဒီအတိုင္​​းထြက္​ခဲ့လိုက္​ပီး​......​ေက်ာင္​းမ်က္​​ေစာင္​းထိုးနားကBaekkie Cafe'ဆိုတဲ့မ​ေန႔တ​ေန႔ကမွဖြင္​့တဲ့ဆိုင္​သစ္​​ေလးထဲဝင္​လိုက္​တယ္​.

က်​ေနာ္​​ေထာင္​့အက်ဆံုးခံု​ေလးနားဝင္​ထိုင္​ပီး သိပ္​မၾကာဖူး​ေျခ​​ေထာက္​တစံုက်​ေနာ္​့​ေ႐ွ႕မွာလာရပ္​လို႔က်​ေနာ္​​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​တဲ့အခ်ိန္​ @_@

​ေကာင္​​ေသး​ေလးတစ္​​ေယာက္​ဗ်ာခ်စ္​ဖိ့ု​ေကာင္​းသလားမ​ေမးနဲ႔အသားက​ႏို႔နစ္​​ေရာင္​​ေလး ပါးကလည္​း​​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း​ေလး​​.မ်က္​လံုးကလည္​း​ေမွး​ေမွး​ေလးကိုမွeyeliner ကခပ္​ပါးပါး​ေလးျခယ္​ထား​ေတာ့ပိုပီး ႐ႈ့မဝဖစ္​ပီ​ေပါ့......

က်​ေနာ္​​ေငး​ေနတာဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ၾကာသြားလဲမတိဖူး​ေကာင္​ေလးက်​ေနာ္​့ပခံုးကိုပုတ္​လိုက္​မွ အသ္​ိစိတ္​ျပန္​ဝင္​တယ္​ XD....

Painful L.O.V.EWhere stories live. Discover now