Sabah uyandığımda odamdaydım dünü hatırlıyodum aldığım kararlarıda bugün yeni bir gündü ve ben eski başaktım üstüme mikky mouseli yarım ince askılı göbek deliğimin 1cm üstünde olan askılımı altına siyah kot şortumu ayakkabı olarakda üstüme uygun bordu sandeletlerimi giydim saçını düzleştirip at kuyruğu yaptım çantamı düzenleyip odamdan çıktım kahvaltı çok sakin geçmişti bizimkilere el sallayıp tam cikicakken abim beni durdurdu seni ben bırakırım tamam ama benim işim var yanı kitapçıya gidip kitap alçaktım beraber gideriz o zaman dedim oda son peyniri ağzına atıp kalktı bizimkilere el sallayıp arabaya bindik abime en yakın kitapcinin yerini tarif ettim kitapcinin önünde durduğumuzda beni burda beklicegini söyledi bende tamam deyip kitapçıya yöneldim alacağım kitap belliydi yaramaz çocuk herkes onu konuşuyordu sonunda çok aglicakmisiz bu aralar ağlamaya ihtiyacım vardı zaten kitabın parasını odeyip arabaya bindim bugün geç uyanmistim okula geldiğimizde abimi öpüp arabadan indim giderken el sakladım saat 08:58'di zilin çalmasına 15 dk falan vardı ders zaten yine İngilizceyi derse girmeyip ağacın altında oturup kitabı okuma başladım kitaba o kadar çok dalmışdımki zilin çaldığını bile farketmemiştim yanına dolunaylar gelince şaşırsamda belli etmedim dolunay sessizliği bozup bak ilk başta sana çok sınır olmuştum ama bu arkadaş olmicağımız anlamına gelmiyo dedi tabikide samimiyetine inanmıyorum aklı sıra çok dikkat cekdigimi düşünüp beni gölgesi altına alcaktı sanki bilmiyorum bende elimi uzattım başak sen ben dolunay memnun oldum sıradan kızları tanıtmaya başladığında onu hiç siklemiyodum mal kendi kendine konuşuyordu ama dinliyomus gibi davranıyodum konu erkeklere gelince eliyle barkini gösterdi barkına baktığımda pur dikkat bizi aman beni izliyodu beni lan beni mavişini kafayı buldum yine aq anneme diyorum kahvaltıda elma suyu icemiyom diye zorla içiriyo sonra başak niye mal niye acaba o Barkın okulun en popi çocuğu kızlar onunla birlikte olabilmek için her şeyi yaparlar bazıları başarır ama bir kızla birden fazla yatmaz yanı ben hariç deyip saçıyla oynamaya başladı inek embesil gergedan götü dol israfı ona dönüp peki bunu bana neden anlattın sırıtarak önceden haberin olsun diye tatlım bende sırıtarak burdakiler benim tipim değil canını sikma tatlim diyerek yerimden kalktım kızlara dönüp ben sınıfa çıkıyorum dedim normalde hesap vermezdim ama bu konuşmadan sonra alındığımı falan düşünürler diye böyle bisey yaptim tam gidicekken dolunay hevesle AA sana söylemeyi unuttuk yarın parti var geliceksin demi ne partisi bu okul partisi neden? Okul yeni açıldı eğlence amaçlı ve sende kesin geliyosun düşününce daha önce hiç partiye gitmemistim güzel olabilirdi onlara dönüp saat kacta dedim 6'da burda ol sen tamam deyip sınıfa yöneldim kitabı çantama aticakken yine ve yine birine carptim kafamı kaldırdığımda barkın'dı hiç bir şey yapmadı sadece gözüme baktı hiçbir duygu geçmiyordu gözünden önceden olsa kukrerdi bana yaptığı aklıma gelip kaşlarım catildi onu itip sınıfa doğru yürümeye başladım sonra vazgeçip kantine gittim karnim acikmisti biraz AC göz olabilirim kahvaltıyı daha yeni yapmıştım sonuçta memoli abimin( mehmet abi)'nin yanına gittim memolii memolii diye bağırarak tezgaha yaklaştım oda ordan gülüp eyyy diye bağırdı çok güzel anlasiyoduk kendisiyle bana bi karışıklık tost yanında da ice-tea diyerek boş bi masaya oturdum tostum gelince teşekkür edip yemeye başladım yanındaki baskıyla kafamı oraya çevirdim aras'dı konuşmaya başladı ama hiç takmadim sonunda özür dilerim deyince gözlerim portledi içtiği ice-tea yı puskurdum şuan gerçekten iğrenç olmalıydım o bu halime gülüp peçete almaya gitti geldiğinde peçeteyi alıp yüzümü ve masayı sildim cevap beklermiş gibi bana baktığında dün aldığım karar geldi aklıma yeniden başlicaktım her şeye ona bakıp bir daha böyle birşey yaparsan yüzüne bakmam dedim ama onun gözü dudagimdaydi sesimi yükselterek kime diyorumki dedim kalkmaya çalışırken beni durdurdu hayır hayır hayır yanlış anladın dudağının üstünde ice-tea kalmış onu dicektim dedi kafasına bi saplak atıp en başta deseydinya dedim elimi dudağımda gezdirirken bir turlu bulamıyodum en sonunda aras eline peceteyi alıp dudağını sildi tesekkur ettim ve yerime oturdum yaklaşık 10 dk onla konuştuktan sonra derse geç kaldığını farkedip sınıfa doğru depar atmaya başladım ders matematikdi ve hoca tam bir gıcık adam salagin tekiydim her şeye hemen parladı sınır hastası nolucak kapıyı tık tıklayıp içeri girdim herkes sınıftaydı bu barkın'a noldu yaw derse girmiyen çocuk dersten cikmaz oldu oflayıp hocaya döndüm kaçık adam beni iyice süzdükten sonra neredeydin diye bağırdı korkuyla yerimde sıçradım sonra malak kahkaha atmaya başladı saka yapmıştım gel kızım dedi bu adam gerçekten kaçıkdı eee kendini tanıtmicakmısın? Hocaya dönüp başak ben dedim merhaba başak gec kalmanın cezasını tahdadaki soruyu yaparak odiceksin dedi tahtaya dönüp soruya baktım soru zor gibi duruyordu ama püf noktasını biliyodum kalemi alıp çözmeye başladım tahdada yer kalminca hoca bana defteri uzattı sonunda cevabı bulduğunda zaferle sırıttım sonra yerime geçtim hoca yanıma gelmeye başlayınca acaba ters bir şeymi yaptım diye duşündüm meğersem beni olimpiyatlara alcakmış geri zekalı ne diye gizemli gizemli geliyon o zaman!! hocaya olumlu anlamda başımı salladım bende öyle umuyodum diyerek yerine gecti şimdi seni göt ederdimde diye mırıldanarak yerimde kıpırdamaya başladım arkada barkın'ın sesini duyunca oraya döndüm kahretsin duymuştu bide gülüyodu aradan 20 dk geçti kimse ciddi söylüyorum kimse dersi dinlemiyodu hocada bunu anlamış olcakki yerlerimizi değiştirmeye başladı neymiş artık hep böyle oturcakmışız sıranın bana gelmesini bekliyordum sonunda gelince yanında bide Barkın ismini duyunca şaşırdım hadi ama niye Barkın neden??allahım sen beni neyle sınıyon yerimize geçerken Barkın pis pis sırıtıyodu gerizekalı niye sırıtıyon en sonda dayanamayıp sordum" kusura bakma ama bokmu var bende ne sırıtıyon oğlum"sırıtması dahada genişledi "zekisin mağlum benim derslerimde kötü daha iyi ne olabilir" "bana bak mankafa eğer sana kopya vericem gibi düşüncelerin varsa at onu kafandan nah veririm !!" "kalbimi kırıyosun amaa sen vermezsen ben alırım yanlış anlama haa kopyadan bahsediyorsun"bide pis pis sırıtıyodu " sen sen...ne kadar terbiyesizsin ya ahlaksız hem konuşuyo hem vurmaya çalışıyodum embesil kahkaha atıyordu bütün sınıf sadece bizi izliyodu sonunda sınıfta olduğumuzu farkedip hocaya döndüm "hocam biz şimdiden anlaşamadık ayırın bizi ben bu diyerek elimle barkını gösterdim embesille yan yana oturamam acıyın bana" Barkın lafa girerek oyle birşey yapmicağınızı umuyorum dedi inekk bide alttan alttan tehdit etti hoca bişey deneyip yerine geçti barkına baktığımda zaferle sırıtıyodu ona dil çıkarıp önüne döndüm ben bunla nasıl oturum yaa hemde 1sene boyunca off offff .
Sonunda zil çaldığında kendimi kapıya attım barkında bu halime güldü gerçekten ne kadar çok gülüyodu bu çocuk dışarı çıktığımda rahat bir nefes aldım tam kitap okuma havası vardı kitabını almak için sınıfa ilerledim gördüğüm şey karşısında resmen şok geçirdim Barkın ATAN şuan kitap oKUyordu onu daha önce hiç kitap okurkan görmemiştim yanına gidip "kitap okumayı sevdiğini bilmiyodum"bana bakıp " sevmiyorum zaten"dedi "şuan napıyosun peki zeka küpüm"" zeka küpüM diyerek M'ye vurgu yaptı sonra sırıtarak beni bu kadar sahiplendiği bilmiyordum bebeğim dedi dediği şey karşısında gözlerimi devirmekle yatindim bu çocuk gerçekten garipti yanına oturup kitabımı aldım ve okumaya başladım bana baktığını farkettiğimde ona dönüp senden bana kalan'ın repliğinden ne o çokmu güzelim dedim oda bana uyarak kitap çok güzel dedi şaşkınlıkla gözlerini açtım "senden bana kalanı izledinmi??" izlememem için bir neden söyle" hiç düşünmeyi cevap verdim "hiç öyle duygusal bir tipe benzemiyosun ağladınmi barı deyip elimle omzuna vurdum bu haraketime yine ve yine gülüp " ben ağlamam dedi sohbet gittikçe ilginçleşiyodu şuan resmen barkına sohbet ediyodum "niye sen insan değilmisin herkes mutlaka ağlar sözünü bitiremeden ben herkes değilim dedi bende sırıtarak d9logru sen bir ego yığınısın da ondan dedim 5dk hiç konuşmadık ben kitap okuyodum oda bana eşlik ediyodu uykum geldiğinde kitabı kapattım kantine kahve almaya gitcektim bana dönüp nereye diye sordu şimdi onu terslerdimde uykum vardı uykum olduğunda saçmalardım ve bunu onun bilmesine gerek yokdu "kantine kahve almaya gidicem uykum geldi" sen malmısın gelip uyusuna zehir gibi kızsın zaten bir kere dersi dinlemesen birşey olmaz dediğini yapıp sıraya ilerledim başının altına koymaya birşey bulaminca kalktım şuan çok sinirliydim öğlen olduğu için sınıfta kimse yoktu sadece ben ve Barkın barkına dönüp sinirle"kafamın altına koymaya bişey yok yaa"diye cırladım cırlama karşısında suratını ekşitti "gel koynuma bebeğim şuan uykum vardı ve saçmalamaktan korkuyodum dediğini yapıp kafamı omzuna koydum ve 5 dk içinde uyudum canım uykum...
Dahada uzun bir bölüm yazmak isterdim ama leptobum bozulduğu için mecbur telefonumdan yazmak zorunda kaldım telefonlarda zor yazılıyordu zaten
Geçen bölümde verdiğim spoiler illaki şimdi olmak zorunda değil diğer bölümlerde gorüceksiniz :*
Vee 67 olmuşuz okuyan herkese çok tesekkur ederim iyiki varsınız dediğim gibi ilk deneyimim
Vee sevap işlemek isteyen müslümanlar'a burdan duyrulur şu beceriksiz kıza hayrına kapak yapın😇😇
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın
Multi başak vs barkın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimmiş Ezik
Teen Fictionİnsanlar sadece dış görünüşü yüzünden yargılanır mı ?Bunun cevabını üç yıl önce bende bilmiyordum..şimdi 12 'yım ve gerçekten güzelim peki ya beni bu değişime mecbur bırakmak zorundamıydınız uç yıl önce korktuğunu şey şuan basıma geliyor Ben her sab...