B1/Giriş

36 4 5
                                    

Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa giriş bölümü asıl yaşanan hikayelerin hepsi diğer bölümlerde beğenmeyebilirsiniz önemli değil.

İyi okumalar ❤️

Sanki... Gözleriydi benim neşe kaynağım.
Sanki... Gözleriydi benim yaşamaya olan inancım.
Sanki... Gözleriydi benim gökyüzüm.
Sanki... Gözleriydi işte herşeyim...

Aradan yıllar geçmesine rağmen hala onda tutuklu kalmıştım. İlk günkü gibiydi hala içimdeki o çocuk, o aşk, o heyecan...

O'nu o kadar çok seviyorum ki... Geri gelse hiçbir şey yaşanmamış gibi onu eskisi gibi sevebilirdim... Geri gelme olasılığına hala inanıyorum ama imkansız gibi birşeydi sanki...

Bizim hikayemiz işte tam olarak burda başlamıştı. "İmkansız". Biz bu kelimeyi onunla hep aştık. Çünkü o benim ruh ikizim gök gözlümdü.. Evet gök gözlüm. Tuhaf ama gök gibi gözleri vardı. Masmavi o bana bakarken parlayan gözleri.. Çok özledim gözlerine bakıp gökyüzünü görmeyi..

Ama artık benim gökyüzüm yok oldu. Bir anda elimden uçtu gitti. Neden gittin ha? Ben kaç senedir gittiği için odadan çıkmıyorum. Göz pınarlarım soldu, artık ağlayamıyorum..

İşte o gün benim ölüm günümdü. Onun öldüğü gün. Herşeyin bittiği zaman.. Bizim her gün bir anımız vardı ve ben bunların hepsini bir deftere kaydediyordum.

Bizim birbirmize olan aşkımızı bizden başkası bilemezdi, hissedemezdi. Annem değerinde bir varlıktı sanki.. Çok aşıktık birbirimize..

Ben size kendimi anlatmadım değil mi? Benim adım Derin. Derin Soykaz. Aşık olduğum adamın ismi ise Yaman. Yaman Toklar. Biz hep birbirmize derman olurduk. Derin'in der iyle Yaman'ın man ı. Birleşince derman oluyordu. Bir derdimiz olunca birbirimize anlatır hep bir derman bulurduk. Biz birbirimizin dermanıydık...

Tanıştığımız gün. İlk ona aşık olduğum gün.. Çok ukala, kendini beğenmiş, zengin bebesi gibiydi. Çok güzel tanışmasakta ilerki zamanlarda mükemmel vakit geçiriyorduk. İşte size yaşadığımız onca şeylerin hepsini anlatacağım. Yazdığım defteride anlatacağım ;)

İLK bölüm biraz kısa olabilir çünkü giriş asıl hikaye diğer bölümlerde...
Biraz kötü olmuş olabilir kusura bakmayın :)
Okuyan herkese çok teşekkür ederim yorum atarsanız çok sevinirim... ❤️

DerManHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin