Rogue: NATSU AĞZINA SIÇAYIM
Miya: Arkadaşına böyle davranma pis emo
Natsu: :)
Lucy: O gülüşün altında yatan küfürler hayattır arkadaşlar sjsnjdx
Lyon: Bu Lucy kim oluyor lan okumaya üşendim
Gray: Lucy Heartfilia
Lyon: LUCY-SAMA! SİZE HAYRANIM! O GÜNEŞ SAÇLARINIZ!
Natsu: Alınmalı
Juvia: Mıyım?
Lucy: Juvia hayırdır (*'∀'*)
Meredy: AKLIMA BİR SORU GELDİ
Jellal: He
Meredy: Lucy nerede yaşıyordun sen
Lucy: Fiore Magnologia da ^^ Meredy-sama ♥=♥
Gray: Varya Meredy Lucy'den ünlü değilsin ama ondan zenginsin
Meredy: Karşınızda Fiore'nin eski eski eski eski kralının torunu duruyor HAHA
Erza: Yalnız Lucy'gilin zenginliğini babası kurmuş, ama Meredy bilmem ne kralının torunu. Lucy yeni nesil oluyor
Jellal: Erza haklı dağılın
Rogue: Haklıysa dağılmak yerine neden onu dinlemiyoruz?
Jellal, Rogue kişisini çıkardı.
Natsu, Rogue kişisini ekledi.Sting: İKİZİME NAPIYONUZ SOK ÇIKAR YA
Lucy: Umarım
Meredy: Ben
Miya: Fesat
Asuna: Değilimdir...
Diana: Özelden anlaştılar sakin
Lucy: PİS İFŞACI
Gray: Bi dakika, Lucy bizimle aynı yerde oturuyomuş.
Natsu: Ha?
Lyon: Ha?
Meredy: Ha?
Juvia: Ha?
Asuna: Ha?
Diana: Ha?
Rogue: Ha?
Sting: Ha?
Miya: Ha?
Jellal: Ha?
Erza: Ha?
Lucy: Ha- bekle NE?
Gray: Bugün Marionette Kafe de herkes buluşacak!
Telefonun orta tuşuna basıp sehpaya koydum ve aklıma gelen şeyle durdum.
Lucy: Saat kaçta?
Gray: 13;00
Telefonu kilitleyip ayağa kalktım ve uzun sarı saçlarımı savurarak dolabıma gittim.
Etek? Asla. Şort? Aynen.
Tişört? Asla. Göbeği açık bluz? Aynen.
Topuklu? Asla. Spor ayakkabı? Aynen.
Saçımı da at kuyruğu toplayıp dudağıma çilekli çatlak önleyici sürdüm ve telefonu şortun arka kısmına sokup odamdan güneş gözlüğümü alarak çıktım.
Asansöre binip son kata indim demek isterdim ama bu lanet 4 katlı evde asansör yoktu. Can çekişerek indikten sonra gözlüğümü taktım ve koşarak Marionette Kafeye gittim.
xxxxxx
"GELDİM!" Kafede bağırmamla herkes bana döndü.
Ben onların görünüşünü bilmiyordum ki.
Gözlerimi kafede çevirdim. Bana el sallıyordu pembe saçlı bir kız. O masaya gittim ve oturdum.
"Kendinizi bir daha tanıtır mısınız?" Hepsi kendini tanıttı tekrar ve görünüşlerini öğrenmiş oldum. Natsu'nun saçları çok hoş!
"Natsu! Saçlarının rengi muhteşem... Hangi renk?"
"Pembe renk ama boyayan kişi Juvia olduğu için maleseff kiraz çürüğü oldu." Juvia su mavisi saçlarını savurdu.
"Hmph. Kiriz çiriği ildi."
Bakışlarımı Diana'ya çevirdim. Yankee olduğunu söylemişti ve inanmamıştım. Gerçekten o tip vardı. Bu sefer ikiz çiftlere baktım. Asuna umursamazca kitap okuyor, Sting Asuna'nın dikkatini çekmeye çalışıyor, Miya ve Rogue her zamanki 'emo' ve 'maydanoz' tartışmalarını yapıyorlardı. Birden Diana ayağa kalktı ve Gray'i kovalamaya başladı.
"Ne oldu ya?" dedim Meredy'e doğru.
"Gray Diana'ya kağıt fırlatınca Diana'nın gözüne geldi." diye fısıldadı oda. O sırada arkamda bir gölge hissettim.
"Lucy-sama! Dikkat ed-" Lyon sözünü bitiremeden Gray üstüme düşmüştü ve ben... Biz...
ÖLÜYORUM!
"KALK ÜSTÜMDEN!" Yere yüzüstü yapışmıştım ve nefes alamıyordum. Oysaki Gray sırtımda gayet rahat!
"Kalk. Dedim." Birden etrafa çok korkutucu bir kara aura saçmaya başlamamla Gray'in üstümden fırlaması bir oldu. Bana bakarken derin bir nefes aldım ve suratımı sakin bir şekle soktum ve ona baktım.
"Umarım öbür hayatta bir daha doğduğunda göbek kordonunla ip atlarlar Gray."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf |Texting| ASKIDA
Random------ ★Nalu, Grana, Jerza, Lyvia, Stina, Romi, Zelda, Riva ve Alredy içerir. ★Kitabın çoğu WhatsApp konuşmalarından oluşmaktadır. ★Kitabı tamamen, roguenokami'ye ithaf ediyorum.