It hurts. It hurts more than words can say

87 4 2
                                    

'- tarkoittaa ajatusta!


Hahmot:

Nicholas - Demoni ja Julietin rakastettu

Juliet Whitehill - Muodonmuuttaja(kissa) jonka kuuluisi tappaa kaikki demonit.


Luulin pitkään että demonit eivät voisi tuntea mitään. Osoitin sen vääräksi. Me voimme tuntea. Mutta jos tunnemme se satuu. Se sattuu niin paljon että sanat eivät riitä kertomaan siitä. Rakkaus. Se pahin kaikista. Demonit eivät voi rakastaa eikö niin? Haluan uskoa sen mutta en voi. Sillä minä itse rakastan. Rakastan henkilöä jonka pitäisi tappaa kaikki kaltaiseni. En voi sille mitään. Rkastuin muodonmuuttajaan. Rakastuin Juliet Whitehilliin.


- Varsinainen tarina. Tilanteen jonka pitäisi olla mahdoton ((VUOSI 2020 Lontoo))- 


Nicholas P.O.V

"Miksi?" Nichols sanoi hiljaa itselleen nojaten makuuhuoneen oveen joka oli suljettu. Hän valui lattialle istumaan yhä nojaten oveen ja sulkien silmänsä. "Miksi?" Hän kysyi hiljaa itseltään. Häneltä valui pari kyynelettä. Mahdottomat kyyneleet. Demonin kyyneleet.

"Tiedän että tein oikein mutta miksi se sattuu?" Hän kysyi hiljaa itseltään. Se oli muuttunut hieman mutta, suurimmaksi osaksi se oli vielä samanlainen.


Juliet P.O.V

Juliet istui omassa huoneessaan sängyllä. Huone oli hyvin hämärä. Erottui vain hyvin epäselvästi se että kaikki mitä huoneessa oli ollut, oli nyt rikki. Juliet itki kanssa. "Miksi?". Sama kysymys. Kysymys johon ei ollut vastausta. Julietin tunteet sekoilivat. Hän ei enää tiennyt mitä pitäisi tuntea? Vihaa? Surua? Enemmän hän tunsi surua. Kun hän oli edes vähän saanut vähän rauhoitettua itseään

Ne sanat tulivat hänen mieleensä.

Mitä siis oli tapahtunut? Nicholas. Nicholas teki jotain mitä ei sisimmässään halunnut tehdä. He olivat joutuneet toistensa kanssa tappeluun, jossa käytettiin sanoja. Kun tilanne oli hieman rauhoittunut tapahtui jotain kamalaa.


- Mitä oli tapahtunut vähän aikaa sitten -

"Juliet.." Nicholas sanoi hiljaa. Hänen pitäisi tehdä tämä. Se olisi heille molemmille helpompaa näin. "Me emme voi enää olla tekemisissä toistemme kanssa, Se ei ole oikein. Sinä tiedät sen. En halua sinua enää lähelleni." Hän sanoi. Nuo sanat sattuivat heihin molempiin. Liian paljon. Kumpikaan ei vain pystynyt sanomaan sitä. "En pidä sinusta niinkuin pidin ennen. En halua nähdä sinua enää." Hän sanoi julmasti. Nicholas tiesi sen. Mutta se oli vain helpompaa. Sanat joita hän sanoi, eivät olleet totta. Mutta sitäkin välttämättömämpiä.


"M-mitä tarkoitat?" Juliet kysyi. Nicholasin sanat satuttivat häntä. Ne iskeytyivät suoraan hänen lävitseen ja raatelivat hänet. Julietille nousi pala kurkkuun jota ei saanut nieltyä pois. 

"En.. En halua sinua enää. En halua sinua lähelleni. En halua nähdä sinua. Ikinä." Nicholas sanoi kääntäen selkänsä ja lähti juoksemaan pois demonin nopeudella. Kohti taloaan missä hän asui jos tuli maan päälle. Hän ei kestäisi enää pitkään.


Juliet ei ollut pystynyt sanomaan mitään. Hän oli lähtenyt itsekin juoksemaan kohti omaa taloaan. Tai oikeastaan hänen ja hänen suojelusenkelinsä Gabriellan taloon mutta, Gab oli uuden poikaystävänsä luona. Mahtavaa. Hän saisi olla edes hetken yksin. 

Novellit Where stories live. Discover now