” “Bir şeyler anlat,” dedi güçsüz bir sesle. “Doğa. Bayılmama izin verme.”Sesinde belli belirsiz bir korku vardı. Bir an ne anlatacağımı bulamayarak bocaladım. “Benden istediğini yaptım. Ayrıca sigaradan sadece bir kere çektim, yemin ederim. Ardından söndürdüm ama dediğin gibi bedenimi hiç kullanmadım.”“Aferin,” dedi ama anlattıklarım bir işe yaramıyor gibiydi. “İşte benim kızım.”“Ediz!” dedim korkuyla. “Ediz!”Gözlerinin iyice kapandığını görünce onu sıkıca saran kollarımı yukarı doğru kaydırdım ve avuçlarımla yüzünü kavradım. Yeni çıkan sakallarının izlerini hissederken hiç düşünmeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım, nasıl öpüşüldüğünü bilmiyordum, hep o beni yönlendirirdi, o yüzden dudaklarım dudaklarına basılı bir şekilde öylece durdum ama Ediz’in sırtımdaki eli döndü kaldı.Böyle bir şey beklemediği her halinden belliydi, gözlerim sımsıkı kapalı olsa da gözlerinin irileştiğini hissedebiliyordum. Ardından sırtımdaki eli üstümdeki kabanı gevşek bir yumrukla kavradı ve dudakları aralandı. Beni havuzun duvarına daha da bastırırken başını hafifçe yana eğerek dudaklarıma daha rahat ulaşabilecek bir pozisyon belirledi ve birden öpüşmeye başladık.Dudaklarım dudaklarına uyum sağlarken havuz suyunun tadını alabiliyordum, elim yüzünden ensesine kayarken başındaki sıcak sıvıyı hissettim. Elim anında kırmızı sıvıyla bulanırken durumun tahmin ettiğimden daha kötü olduğunu anladım, anında elimi ensesine indirirken bacaklarımı daha sıkı bir şekilde sardım.”