Okuldan neden nefret ederim,bir düşünün bakalım?Doğru tahmin.Uyku.Neden öğleden sonra 4 gibi değil de,sabahın sekizinde başlar?Kafamda deli sorular.Alarm yaklaşık 4. kez çaldığında,tepesine hafifçe vurup susturdum.Ayaklarımı yataktan aşağı doğru sallandırdığımda,giyinmek için yarım saatimin kaldığını gördüm.Banyoya girip saçıma şekil verdikten sonra ultra dağınık dolabımın içinde kıyafer bulma mücadelesi yaşadım.Etek,beyaz bluz ve ceketten oluşan şirin bir kombin olmuştu.(http://www.siyahoje.com/gunluk-kombin-onerileri-sokak-modasi.html/ilkbahar-yaz-kombinleri)Okul için fazla mı abartılı?Madem gitmek zorunlu,bari kıyafetlerimi gönlümce seçeyim.Hafif bir makyajla yarım saatimi doldurmuştum.Çantamı da aldıktan sonra aşağı indim.Macy annesinin yanına oturmuş,ona hararetli bir şekilde birşeyler anlatıyordu.İstemsizce güldüm.Benim de annem olsaydı,böyle saçmalarken beni sabırla dinler miydi acaba?
-Rose!(Macy'nin soyadı.Ona hep böyle seslenirim.) -Ooo,uykucumuz bugün saatini parçalamadan kalkmış! Annesiyle gülüştükten sonra ''Hadi ama,bu komik miydi sence?'' bakışımı attım.Çantasını aldı ve okula doğru yola koyulduk.Bugün 12. sınıfın ilk günüydü,Macy içinse 11. sınıfın.8 ayımı daha bir avuç ahmakla geçirmek,çok sinir bozucu.Hele de o ahmaklaran beşi etrafı ''Ayyy kanka çok tatlılaaaar!'' diye cırlayan kızlarla dolu 1D ise.Evet ahmaklar,çünkü babam yüzünden erkeklerden nefret ediyorum.Evet ahmaklar,çünkü hepsi şımartılmış.Hem de çok.Ben sadece Rihanna,Demi ve Eminem dinlerim,diğerlerini siktir et.
-Rose,ağzna söyle az daha su akıtırsa çarpıcam bi tane.Git konuş şu Harry denen ahmakla.
-Ha,bana mı dedin?Ne Harry'si ya,ben panoyu inceliyodum.
-Tabii canım,her kız madde bağımlılığı ilanına ağzının suyu akarak bakar.Emin ol.
-Çok gı-zaarrrrrrrr! Macy bana laf sokmaya çalışamadan zil lafını böldü.Onu sınıfına yolladıktan sonra kızlar tuvaletinde oyalandım biraz.Öğretmenler zili çaldığında ''Lanet olsun!'' diye tısladım.Çünkü sınıfa girdiğinizde herkesin-özellikle erkeklerin-öküz gibi size bakması çok sinir bozucu ve rahatsız edici.Şükürler olsun ki öğretmen daha gelmemişti.Tek boş yer ahmak Tomlinson'ın yanıydı.Ashley'nin yanında oturan çocuğu onun yanına yolladıktan sonra bana ters ters bakmaya başladı.El hareketi çekerek morarmasını seyrettim.
Dersin ortalarına doğru,Frank masama bir kağıt bıraktı.Şunlar yazıyordu:''Bugün çok şıksın,benim için mi giyindin yoksa? xx Tommo'' Sinirle cevap yazdm ben de. ''Kızlar hiç bir zaman öküzler için giyinmez.Ben hep şıktım,bugün mü dikkatini çekti?'' ''Öküz ha?Sevdim bunu.Bir de benden hoşlandığını itiraf etsen daha iyi anlaşırız.'' ''Ben insanlardan hoşlanırım Tommo.'' Kağıdı verdikten sonra çantasına koydu.Sonra bana öpücük attı.Öpücük?Atmak?Bana? Birkaç kişinin gülüştüğünü duydum.Demek canın benle uğraşmak istiyor Tommo!İnan bana,ben senden daha çok eğleneceğim.