Salut oameni minunați,mă numesc Chris și vreau să împart cu voi din aventurile,călătoriile,bucuriile mele. (Scriu pentru prima oară,așa ca de început vreau să îmi cer scuze dacă o să găsiți greșeli).
***
Data:2/2/2016
Ora: 6:20
Trrr,Trr,Trrr!! Sună ceasul :(
Yey o nouă zi de școală.. :|
Dar stai!Azi încheie mediile pe semestrul 1,deci asta înseamnă .....VACANȚĂ!!(da știu,sunt un ciudat :)) )
Ok,mă dau jos din pat,mă duc la baie,mă îmbrac și la 7:10 ies din casă..
Încerc sa mă grăbesc pentru că în 5 minute trebuia sa mă văd cu o "leneșă" :)) o chema Iana (Știu un nume ciudat dar pentru mine erau unul special)era foarte drăguță.Majoritatea timpului l-am petrecut cu ea și când zic asta mă refer la vacante,seri "alcoolice" :))) (nu te gândi la altceva :)) ).
Bine,ne-am văzut mă aștepta cu cafeaua la o scara,am vorbit puțin căci timpul îmi era dușman,am intrebat-o ce are prima oră,mi-a spus ca are mate.
Am terminat cafeaua și am mers spre stație,am urcat în autobuz și ne-am pus căștile și am ascultat muzică pana la școală.
Ajunși în stație ne dam jos din autobuz și o luam la pas vioi deoarece mai aveam puțin timp pana la începerea orelor.Pe drum aud telefonul Ianei(era prietenul ei).
Iana răspunde se cearta cu Carl.Nervoasa îi inchide dar nu inainte de a îi zice "ceva de dulce" începe sa se facă roșie la față și eu panicat :)) ma duc o iau în brațe,încerc sa o liniștesc și o conduc pana la școală.Eu curios o întreb de ce s-au certat?!..
Iana: M-am saturat sa mă mai facă în toate felurile,sa mai pun suflet într-o relație.Nustiu ce sa mă fac?!Vreau sa mă despart de el,nu mai rezist....
Eu:Off hai revinoti,totul o sa fie bine,te ajut eu sa găsim o soluție,doar din acest motiv suntem prieteni și ne cunoaștem din clasa 1,și de fiecare data trebuie sa te scot din noroi :)))
Iana:Merci iii iii iii ,ești cel mai bun.
(*) Din perspectiva Ianei (*)
Ce as da sa fie toți băieți ca și Chris Bun,de treabă,amuzant,arata bine.Oare sa mă gândesc cu mi-ar sta împreună cu el??Nu are prietenă chiar dacă e una dintre fostele mele prietene. O urăsc pe Alice !!!
O conduc până în fata liceului ei și mă duc spre al meu chiar dacă o sa întârzii, sa meritat. Iana e atât de buna și de treaba cu mine..Dar uneori mai are mici lucruri care mă enervează.Si ei îi place sa mă enerveze :)))
Ajuns la școală intru în clasă aveam Engleza am dat Bună ziua și m-am dus spre banca mea,mi-am scos caietul și manualul și am început sa mă plictisesc a sunat clopoțelul !! Pauzaaaaa!!!
Se suna de ora și iarăși plictiseala la M2 .Vine pauza și văd ca îmi suna telefonul era Iana mi-a spus ca vrea sa ne vedem după școală la vechiul pod.
În sfârșit sau terminat orele și mă pot vedea cu Iana.
Eu nerăbdător sa o văd nici nu mi-am dat seama când au trecut orele vroiam sa o văd așa de mult.Din păcate,fericirea mea este stricata de către iubita mea Alice :(( .
(*) Perspectiva relației (*)
Eu și cu Alice suntem împreună de 2 luni dar mie unul mi se pare ca sunt de o eternitate deoarece o fata așa cred ca ați întâlnit e genul acela de fata "care are fițe,care vrea sa fie o divă,dar defapt nu este,tipul acela de fata care merge cu nasul pe sus și vrea sa fie mai presus de ceilalți.
Eu nu mai suport vreau o fata normala,drăguță,pitică și sa știe sa iubească o persoana nu sa-l rănească și sa nu fie mai presus de ceilalți.
Alice:Bună Chris ce faci ?
Eu:Lasă - mă mă grăbesc
Alice: Unde pleci așa de grăbit Pui?..
Eu: Undeva!Și nu sunt Puiul tău dacă vrei pui du-te la ferma !!! Și iati un pui,un cocos :))
Alice: De ce vorbești așa cu mine? Ti-am făcut ceva rău?
Eu: A,nu,nu mi-ai făcut nimic
Alice:Pai și ce ai?
Eu: Nimic lasă - mă! Gata mi-a ajuns pana peste cap.Ne despărțim!
Alice: De ce ? Te-ai despărțit de mine ca sa poți fi împreună cu fata aia de la liceul acela de maimuțe ?
Eu: Hei ai grija cum vorbești nici nu știi cine e,nici nu știi Cum se comporta!!
Alice: Chris eu întotdeauna te voi iubi dar te atenționez ca Iana e o fata cu un înveliș drăguț și cu un conținut care lasă de dorit,sa știi ca o sa te aștept.
Eu: Aha nu te cred,vedem noi cine are dreptate și cine nu.Hai gata pa!
Alice:Eu te-am atenționat !
Nervos,încerc sa mă grăbesc sa ajung.Ajuns o văd pe Iana stand pe o piatra și fumând.Eu mă duc la ea îi zic tot ce sa întâmplat.Si la final o întreb ce vroiai sa îmi zici atât de important?
Iana:.......