Capitolul II

89 6 0
                                    

Iana:Vroiam sa-mi spun ca m-am despărțit de Carl.
Eu:Ok... Cum s-a întâmplat?
Iana: pur și simplu i-am dat un mesaj și i-am spus: "Draga băiețași noi doi nu mai suntem împreună,iati adio de la o bunaciune ca mine :)) te pupa fata...defapt nici sa te pup nu meriți deci Pa !! Cu sinceritate Iana :) "
Iana:Atât de sec i-am dato :)))))
Eu:Daa :))))
Eu cu Iana am chicotit pe tema asta și am mai stat de vorba despre una despre alta :))
Iana:Și ce faci in vacanta asta?
Eu:Chiar nu știu,aștept sa treacă săptămână asta ca în vacanta sa fiu freedom :))) sa mă relaxez ;)
Plecam de la podul vechi și mergem spre case.
Ajuns acasă....Yeii sunt singur acasă! !!!! Îmi fac ceva de mâncare. Ăăăăă nustiu ce sa-mi fac.....Help!! :)))
OK. Îmi fac câțiva cartofi prăjiți și mănânc :)))
După ies puțin la alergat pe malul râului. Și ia ghiciți peste cine dau..... Alice toată cocheta...Da ce dracu cauta pe-acolo nu știu....
În sare în cale și mă întreabă ce fac.
Eu:Alice nu se vede ce fac alerg(trebuie sa arat și eu bine :))) )
Alice:Se vede.. :)
Urechile mele aud o sonerie de telefon era al ei...Aleluia e măsa,poate o cheamă acasă !!!...
Alice:Da,mamă..Da...da...Vin în casă..pa.
Pa Chris... :)
Aleluia a plecat...plec și eu spre casa și dau un telefon la părinți sa cad când se întorc.
Trrr,Trrr, Trr
Da , Chris.
Ce faceți?Unde sunteți?De ce ați plecat?Cât stați?
Mama:Bine,în mașină,Spre Timișoara,Rude,Peste o săptămână.Nu te-am luat știind ca ai școală.
Eu:Aha.ok sa aveți grija de voi :)Pa
Huf,ok ce fac?Am o casa goala la dispoziție timp de o săptămână Yeyyy.Ok
Vine seara cad secerat de somn și oboseala. Noapte bună. :)))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 07, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jurnalul unui adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum