~3~

110 3 5
                                    

Hem anat al parc d'atraccions de la ciutat que es diu "Aventura Divertida". Allí hem entrat (sense pagar jiji) i hem començat per fen-se nuvols de sucre rosa i en Jake de color blau, esclar.
Em agafat la màquina aquella, hem agafat un pal i finalment hem clavat el pal als nuvols roses i blaus he ho hem començat a encargolar

Estaba molt bo

Despres hem ences una atraccio que es diu "El Martell" i seguidament hi hem pujat.

-Deuu meuuu!!!! Jakeeee!!! -he cridat abraçantme a en Jake un cop din el Martell, l'atracció que mes odio del món i la preferida d'en Jake.

-Ajajajajaja -s'ha ficat a riure, en Jake, enserio, riu com meitat mono, meitat balena.

Un cop havíem baixat del Martell (per fi!!) hem decidit anar a una atracciò, que la veritat, no se com es diu peró si se quina és: al mig hi ha una granota (si, una granota ¿vale?) hi al voltant hi han com una mena de potes on s'asenten la gent i 3 persones a diferentes potes, aleshores, les potes de la graota pujen i baixen i hi ha un moment on les potes tiren endarrere i.... Aaaaaaa!!!! crides d'emoció, es la meva atracció preferida.

Hem ences "La Granota" i ens hem ficat a unes potes.

Entre rialles, crits i emoció ha sigut molt divertit.

-Que? On anem? -Ha exclamat en Jake mentres estaba tambalejant un cop baixats de l'atracció.

-Ajaja, t'has marejat!! -he exclamat jo, ¿enserio s'ha marejat? he pensat.

-Ehh -ha fet una pausa -No em jutgis vaahh, disme on anem anem ara.

-Anem a la Mina?? -he preguntat jo

-Vinga si -ha respost ell.

I així tot el dia, amunt i avall, d'atracció amb atracció.

La veritat es que s'ha fet molt divertit.

A les 9h de la nit:

-Perfecte, on anem a dormir?? -Ha preguntat en Jake.

-Ehh i si anem a aquell hotel tan famós i tan car??? -he preguntat jo amb cara divertida

-Esta bé! jaja -Ha confirmat en Jake

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 10, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Sola al mon per 1 semanaOnde histórias criam vida. Descubra agora