„Nesnáším pondělky," zasyčel blonďatý dvanáctiletý chlapec na gauči naproti svému otci.
Anakin odeslal poslední feedback na Spacebook přes Misenger a starostlivě se na svého syna zahleděl. Jeho dcera si prohlížela SWiki a učila se látku na test z Kosmologie. Jen Luke si nervózně pohrával s prsty.
„Proč přesně je nemáš rád?“ zajímal se nejstarší a snad i nejzodpovědnější muž (a taky jediný, s tou odpovědností jsme to krapet přehnali) v místnosti.
Zasloužil si chvilku pozornosti vlastního syna s výrazem plných nechuti.
„Pondělí není sobota,“ vysvětlil a nohy si položil na stůl.
Anakin ho ihned napomenul, ale potom udělal to samé. Tak Luke nechal nohy na stole a více se to neřešilo. Prostě pohodová normální rodinka...
„Varování! Hlásím chybu! Luke uvažuje logicky!“ zasmála se mladá dívka v ruce stále držíce přijímač.
Nad ním svítila průhledně podravá obrazovka... abychom byli přesnější, hlavní stránka Forcestagramu. Otec se podivil, proč nestuduje, když má být zkoušená ze státních zřízeních ve Vnitřním okraji, ale nechal to být jako všechno ostatní. Jen tak se vyhne nepříjemnostem.
„Slyším tě, ty chytrá! Sedím vedle tebe,“ poznamenal sekavě Luke a z hlavy si sundal bílo- oranžovou helmu.
Upravil si vlasy tak, že připomínal čerstvě očištěné kotě od své matky. Leia se zašklebila, ale od obrazovky hlavu nezvedla.
„To jsem si jen říkala, co mám napsat ke komentáři: „Najdi abnormalitu ve vašem okolí.“,“ odpověděla a Luke se na ni vrhl.
Anakin bleskově zakročil a udržel ty dva od sebe pomocí Síly.
„Nikdo nebude odpovídat na inteligentní komentáře!“ napomenul je otec a poslal každého z nich na opačnou stranu gauče.
Leia vyplázla na svého bratra jazyk a Luke se jen zasmál.
„Hmm... ale můžu. O tom tvém by se nedalo říct ani to, že je nenormálně podprůměrně inteligentní, tati,“ řekl na to Luke se smíchem a ukázal na komentář svého otce.
Naneštěstí používali Forcestagram všichni členové Skywalkerovic rodiny.
„Děti. Co kdybychom odložili ty komunikátory –“
„To je Call Me Fantastic 2.0.1.6, tati!“ upozornila ho chytrá dcerka a dále se věnovala studiu fotek.
Je jí sotva dvanáct, ale browser využívá jako zkušený Swajťák. Anakin zavrčel. Už měl všeho dost. Sám vychovává dvě děti a musí chodit do práce! Jako chůva se moc neosvědčil, jak to vypadá v domácnosti...
„Tak ten Kól Mí Fantastik si odložte. Povím vám zajímaví příběh,“ pokračoval dramaticky mistr Jedi a propaloval obě své ratolesti pouhým pohledem.
„O tom, jak šla Leia na zkoušku z řečnictví a došla do Řeznictví!“ jásal Luke, ale jeho sestra ho hrubě udeřila do ramene. Otočil se na ni s vražedným pohledem.
„Jak Luke podělal zkoušku z držení volantu!“ oplatila mu Leia.
„Nebyl to volant –“
„Dost! Oba mlče! Dnes je pondělí, tak trochu úcty, vážení!“ zakřičel otec a všechny hlasy utichly.
Dokonce i přijímač, který doteď hrál Imperial March. Když byl spokojen, pokračoval:
„Děti, budu vám vyprávět příběh o tom, jak jsem poznal vaši matku.“
„To bude opruz, segra,“ zašeptal Luke vedle sedící dívce. Ta se uchechtla.
Ale Anakin to myslel vážně. A tak začal vyprávět, co se tehdy vlastně stalo...
ČTEŠ
How I Met Your Mother (SW parody)
FanfictionPosadil jsem se na gauč a prolupal si prsty na nemechanické ruce. V jedné ruce jsem držel vydání Nového Naboo a posílal fotky na Forcestagram. „Tati! Řekni nám nějakou zábavnou historku!" žádala mě má pubertální dcera Leia. Luke se uchechtával nad...