Hatırlatma
Kim bu cocuk
BATU ÖZKIRAN
MASAL'DAN
Ahmet amcanın bana dediğinde ani bir şok yaşamıştım bu okula yeni gelen çocuğun benimle ne derdi vardı beni tanımıyor bile benimle nasıl evlenmek ister ki anlamıyorum.tabikide evlenmeyeceğim onunla ahmet amcanin ne kadar beni sevdigini ve kızından ayırmadaģını bilsemde evlenmeyeceğim.
Ahmet amcanın odasından koşa koşa çıkıp şirkettende çıkmıştım ağlıyordum koşmaktan dizelerim tutmuyordu artık nere geldiğimide bilmiyordum ara sokaklara girmiştim arkamı duvara yasladım ve yavaşca aşağı süzüldüm.Güçsüzdüm işte her seferinde ağlıyordum ağlamam şiddetlendikçe kafamı dizlerimin üstüne koydum sakin olmam ve ağlamamam gerekiyordu.zaten evlenmeyecektim o kimki onla evlenecegim kendini ne zannediyor ukala
Ahmet amcadan nefret etmek degilde bunu bana soylemesine kirilmistim beni zorla evlendirmeye kalkmisti.kırılmıştım ona. şirket ugruna beni mi evlendirecek ti? Kendi kızından ayırmiyordu hani ben düşüncelere dalmışken
Oo kimler varmış burada?diye ses gelince kafamı kaldırmak zorunda kalmıştım.Karşımda üstü başı yırtık biri ve elinde bira şişesiyle olan çocuk benim üzerime doğru geliyordu.korkmaya başlamıştım geri geri yürumeye başladim ta ki sırtım soguk duvarla buluşana dek. geldikce geliyordu üzerime zaten ağlıyordum iyice şiddetlenmişti aglamam...
Sadece "gelme"diyebilmiştim.Kaçacak yerimde yoktu.olsa ne olurdu kacabilirmiydim bacaklarım beni zor tutuyordu.Neden bunların hepsi benim başıma geliyor neden kimseye güvenemiyorum.
Birden boynumu öpünce çırpınmaya başladım ve
"Yardım edin "diye bagırdım.Hala daha çırpınıyordum ama o kadar güclüydüki benim çırpınmam ona etkin etmiyordu.bağırmaktan boğazım kurumuştu ve yapacak başka birseyim yoktu zaten gözlerim de kararıyordu.Birden çocuk üstümden çekildi ve ben yere yığıldım.ağlıyordum herzaman ki gibi ağlıyordum.
Kafamı kaldırıp baktığımda batunun çocuğu dövdüğünü gördüm.
Ne batu çocuğumu dövüyor bir şok daha yasamıştım.hem hayatımı karartıyor hemde hayatımı kurtarıyordu.
"Sen benim olana nasıl dokunursun lan piç"diyip çocuğa bir yumruk daha geçirdi.
Gözlerim iyice kararıyordu ve birden yere düstüğümü hissettim.
BATU'DAN
Yumruklarımı geçirdikce geçiriyordum çocugun yüzüne sen benim olana nasıl dokunursun lan diye bağirmıstım.bir yumruk daha atıcakken masalın yere yığıldıgını gorunce hemen masalın yanina gidip diz ve belinden tutarak ayağa kaldırdım hastaneye götürecektim.Benim yüzümden olmuştu hersey.
Masalın karşısına yeni çıkıyordum masalı çok iyi tanıyorum 2 yildan beri onu takip ediyorum.Ilk once takıntı zannetsemde okulda ona çarptığım anda donup kalmıştım.O zaman dedim kendime bu benim kadınım olmalı diye.
Masalı sedyeye yatırdım ve doktorların mudahale etmesini bekliyordum.Çok korkmustum ya ona orda birsey olsaydı o zaman kendimi asla affetmezdim 2.kez bir kizin benim yuzumden zarar gormesine katlanamazdim.
Aradan 3 saat geçmişti.odasinda yatıyordu doktorlar birsey olmadigini korktugundan ve cok agladigindan dolayi bunyesinin zayif dustugunu soylemisti.şuanda onun başında uyanmasını bekliyordum.
Deminden beri masalın telefonu çalıyordu en sonunda dayanamayıp elime aldım ve açtım.açar açmaz
Masal nerdesin?çok korkuttun beni koştum pesinden ama yetisemedim nerede oldugunu soylede yanina geleyim
Ben batu hastanedeyiz gelmene gerek yok ben hallederim
Sen ne hakla masalın yanindasin masala ne oldu niye hastanede butun suc senin sen masalı daha ne kadardır tanıyosunda zorla kizla evlenmeye kalkısiyorsun ya
Yasemin dikkatli konuş hic bir sey bilmiyorsun masal az kalsin neyse ben kime laf anlatiyorum merak etmene gerek yok bunu bil yeter dedikten sonra telefonu kapattım.
Arkamı döndüğümde masalin bana boş boş baktığını gördüm.Ne diyebilir dimki ona
"Sen" dedi ve sustu.
Masala gittim ve sarıldım oda ne yaptıģımı anlamadiğindan beni geri itti.
Bende geri cekildim ve yanindaki sandalyeye geri oturdum biraz durduktan sonra "tesekkur ederim hayatımı ne kadar karartsanda beni kurtardığın için"dedi.
"Önemli değil"
MASAL'DAN
Onu gördügümde telefonla konusuyordu hic birseyi bilmiyorsun yasemin demisti yasemin batuylamı konsuyordu sonra telefonu kapatıp yanıma geldi ve bana sarildi sasırdigimdan ilkten sarilmasina izin versemde sonra dan onu itmistim.sanki bana sarildiginda icimde birseyler olmustu sonradan onu ittigime pisman olmustum.beni kurtardigi icin tessekkur ettiginde onemli degil diye cevaplamısti sorumu.
Çikıs islemlerini halledip geliyorum dedikten sonra odadan cikmisti.neden bana sarildiginda icimde filler tepsede onu geri ittigimi bilmiyordum.
Hastaneden çıktiktan sonra beni eve birakmisti.bir sok daha gecirmistim evimin adresinide biliyordu.bunlarin hepsini nerden ogrendi acaba diye dusunurken eve gelip kendimi yatağa attim.Bugun cok degisik bir gundu batu benimle neden evlenmek istiyor evimin adresini bile ogrenmis cocuk onu gectim ben bugun tecavuze ugruyordum batu olmasaydı napardım bilemiyorum diye düşünürken kendimi uykunun kollarina biraktim...
**********
Arkadaslar ben geldimm votelerinizi eksik etmeyiniz batu ve masal icin hikaye sizce biraz hızlımı yuruyor?Artık haftada iki kez bolum yayinlayacagim kendinize iyi bakin ve son olarak
VOTE VERMEYI UNUTMAYIN♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevebilir Miyim Acaba???
De TodoTesadüfen karşılaştığımız insanlar genellikle hayatımızda daha önemli yerlere gelirler