Bay Ego

53 8 9
                                    

Saat 04:37 uyuma çabalarım yine başarısızlıkla sonuçlandı. Bu gece de uyuyamayacağımı yedinci kez anlayınca derin bi nefes alıp olduğum yerde dogrulup yatakta oturur pozisyon aldım.Yatakta kaybolan telefonumu bulup (bu arada telefonum ayfon hshsndn) wifimi açtım. Telefonumun sesini kısmayı unuttuğum için odanın içinde yankılanan bildirim sesine bir küfür ettim. Bildirimlere baktığımda bi kaç takip isteği like ve en yakın arkadaşım ömürden mesaj vardı.
Ömürle lise yerleştirme sınavında tanışıp daha sonra da aynı okulu kazanmıştık. Ömür benim tam tersim insanlarla iletişimi seven pozitif biri. Ömürün mesajına cevap verdikten sonra profiline girdim,birini paylaşmıştı takip edin diye Yekta Vurgun tanımıyordum ömürün tanıyıp benim tanımadığım kim olabilirdi ki, her neyse çocugun profiline girdim ve gönderilerini okumaya başladım daha önce hiç bi kitapta okumadığım yazılar vardı ve üslubu biraz değişikti farkında olmadan hepsini likeladım ve sonra çocuğun profilinden çıkıp diğer sosyal medya hesaplarimda biraz gezinip telefonu bıraktım. Yataktan kalkıp kitaplığıma doğru ilerledim ve son zamanlarda fazla elime almadığım bi kitabı alıp okumaya başladım.
Yaklaşık yirmi dakika sonra telefonum titredi ve elime alıp bildirme baktım, mesaj gelmişti mesajın kimden geldiğine baktım ve ismi görünce bi an duraksadım,mesaj Yekta Vurgun'dan gelmişti.

Yekta Vurgun: Çok beğendiysen yazılarımdan bi tanesini sana hediye edebilirim.

Ben: Yazıların güzel ve biraz değişik ama çok begendigimi nerden cıkardın?

Yekta Vurgun: Bütün hepsini likelamışsın.

Ahh! Gerçekten böyle birşey yapmışmıyım. Hemen Yekta Vurgunun profiline girip gönderileri kontrol ettim ve maalesef ki tümünü begenmisim. Ben gönderilere bakarken telefonum tekrar titredi ve ben daha cevap yazmadığım halde ondan tekrar bi mesaj geldi.

Yekta Vurgun: Yazılarımın iyi olduğunu söylerler ama benim dikkatimi çeken fotograflarimdan önce gönderilerimi beğenmiş olman ve fotoğraflarımın hic birini beğenmemiş olman.

Ben: Ee ne var bunda?

Yekta Vurgun: Genellikle ve özellikle kızlar fotoğraflarımı beğenir ve yorumda övgüler yağdırırlar da sen unutmuş olmalısın sanırım😎

Opss! Dikkat ego var.
Ne sanıyo bu kendini acaba hayır yani ego yığını birşey olduğunu bilseydim profiline bile bakarmıydım acaba . Bide unutmuş musum sanirmiss puuaah ulan fotoğraflarına bakmadım bile hshhhs. Harbi fotoğraflarına bakmadim bile lan, hemen profiline girip fotoğraflarına baktım ve bakmamla dibimin amele sümüğü gibi düşüp yere yapışması bir oldu.
Bu insan değil ultra yakışıklı süpersonik bi meteor. Yere kadar açılan ağzımı kapatıp yorumlarına baktım ve gerçekten de dediği gibi yorumların hepsi kız ve sadece övgü yok ulan bildiğin fantazi yapmışlar yorumda Yuh be böyle de yavşanmaz ki be kardeşim. Ben meteoru fotoğraflarında süzerken ondan tekrar bi mesaj geldi.

Yekta Vurgun: Cevap vermedigine göre şu an ağzın açık bi şekilde fotoğraflarıma bakıyosun jsjsjsjjs

Siktiir ben meteoru görünce cevap yazmayı unuttum ya la. Neyse karizmayı çizdirmemek adına sonuna kadar inkar coolluğumuzdan taviz vermiyoz hacı nxbzxvzbz.

Ben: Hayır unuttuğumdan değil, fotoğrafların dikkatimi çekmediğinden begenmedim ya da övgü yorumları yapmadım. Ayrıca fotoğraflarına halen bakmadim onlara bakmaktan ya da sana cevap vermekten yapmam gereken daha önemli şeyler var.

Yekta Vurgun: Peki öyle olsun. İyi geceler bayan agresif, tekrar görüşmek üzere 😉

Bayan agresif mi agresif ney lan bide tekrar görüşmek üzereymiş ego yığını mal.

Ben: İyi geceler. Bay ego.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk PişmanlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin