Vampire knight: 13 episode (dubbed)
Vampire knight Guilty: 13 episode (dubbed)
Vampire Knight Special: 4 episode
Aired: 8 april 2008 tot 30 december 2008
Genre: Romantiek, Actie, Vampire en Tragedie
Plot:
Yuki's eerste herinnering vindt plaats in een besneeuwde winternacht, daar werd je aangevallen door een vampier, maar door een ander vampier, Kaname Kuran, werd ze gezed.
Tien jaar later is Yuki Cross geadopteerd door de directeur van de Cross Academy. Zij is een bewaker die de volgende twee taken moet vervullen: de Dagklas (menselijke studenten) beschermen voor de Nachtklas (vampiers) en er voor zorgen dat de Dagklas niet achter de echte identiteit van de Nachtklas komt. Haar collega, Zero Kiryu, een jeugdvriend en wiens ouders (vampierjagers) gedood zijn door een vampier, daarom wilt hij ze allemaal vermoorden en vertrouwd er geen van hun.
Mening:
OMG... zo geweldig. Ik weet niet hoe vaak we het hebben gezien maar... Aahhh...! Ik krijg er gewoon niet genoeg van. En het verhaal, gewoon wow! Het best vaak gezien. De karakters zijn best wel tegen overgespeld van elkaar. Ook zijn de plot twisten heel erg apart. Het einde van het 2de seizoen moet je van zijn. Ook al weet je dat het eraan komt, of juist niet. De romantiek is logisch en ook verrassend, want je kan zelf beslissen wie je het leuks vind, maar er komt wat anders misschien? Dus een goede anime. Het is voor jongens en voor meisjes Ook een goede voor een beginnende kijken.
Cijfer:
Geheel cijfer: ★★★★★
Art: ★★★★★
Verhaal: ★★★★★
Heb je Vampire knight gezien en wil je meer soorten zien? Kijk dan ook eens:
- Trinity blood
- blood +
- Dance in the Vampire Bund
JE LEEST
Anime reviews
Randomvan One Piece tot Ouran highschool host club, van Tokyo ghoul tot Vampire knight. reviews hier en daar allemaal zelf gekeken en gesorteerd door ons twee! Kom in de wereld van Anime en geniet! er zitten wat Engelse woorden in. Als je een OTAKU bent w...