''Sana güveniyorum Yaren. Yüzümü kara çıkarma kızım. ''Cemil Bey arada sırada arapça konuşmasından dolayı çıkan şiveli sesiyle kızına konuşmuştu. Kızı ondan aldığı mavi ve ışıl ışıl gözleriyle kendisine bakıyordu. Şımarmaması için fazla yüz vermediği fakat her zaman gurur duyduğu tek evladıydı Yaren Açar.
Yaren Hatay'ın önde gelen Narenciye şirketlerinden birini babasının da büyük katkısıyla gayet güzel ve başarılı bir şekilde yönetiyordu. Her sene Dağlı beyliğiyle birlikte ortak olarak zeytin, erik, narenciye vb.ürünleri ihraç ediyorlardı. Cemil Bey bu sene işlerini kızına emanet edip topraklarla daha fazla uğraşmak istiyordu. Binalardan, kağıt kokusundan sıkılmıştı. Kendi köyünün havasını, insanlarını, topraklarını özlemişti.
*****
Baran çiftliğinde ailesi ile oturmuş kahvaltısını yapıyordu. Bir yandan atların kişnemeleri öbür yandan da tavukların, ördeklerin,kazlar'ın çıkardığı sesler. 'Huzur bu.'diye geçirdi içinden genç adam. Ailem, sevdiklerim yanımda daha ne isteyebilirim ki.Önüne düşen gölge ile birlikte başını yukarıya doğru çevirdi. Güvendiği adamlarından biri olan Serhan baş ucunda saygıyla duruyor kendisine dönüp bakmasını bekliyordu. Bir süre sonra gür sesi yankılandı masanın etrafında''Söyle Serhan.''
''Açarlar dan haber getirdim beyim. Herhangi bir hususta hemen gel demiştin. ''Genç adam merakla kasıldı. Şimdi masada ki herkes yemeğini bırakmış pür dikkat onları izliyordu. Meraklı bakışları farkeden Baran hızla ayağa kalkarak yanında ki adama seslendi.''Odaya gel Serhan.''
*****
''Demek Cemil Bey işlerini kızına devretmiş. Kadın başına olacak iş mi bu Serhan? ''Biraz şiveli olan sesi Serhan'ın odağını toplamasını emrediyordu adeta. Tamamı ahşaptan olan oda da gezdirdi bakışlarını yavaşça ve devam etti. ''Tamamını değil beyim. Sadece ihracat işini. ''Baran yavaş yavaş sinirlenmeye başladığını hissediyordu. En önemli işleri kızına büyük bir rahatlıkla devretmişti demek ki Cemil Açar. Onda kendisini riske atacak göz yoktu. Madem ki Cemil Açar böyle bir karar almış ve ona danışmamıştı kendisi de bu saatten sonra yoluna tek başına devam edecekti.
Baran oda da dört dönerken ince ama güçlü bir ses çalındı kulaklarında. ''Bir sorun mu var kocacığım?''
04.02.2016ilknur_bahali
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAHMERAN
General FictionYasak bir aşk'ın hikayesi...Yaren' in yaşadıklarıyla ölüp Baran'ın aşkıyla tekrar dirileceksiniz. Farklı yerler farklı hayatlar görmek istiyorsanız hiç durmayın bir şans verin. ''Emin ol Baran Dağlı ne pahasına olursa olsun senden bu işi ala...