ŞAHMERAN-BÖLÜM 3

453 30 0
                                    

Yaren bugün kü yorgunluğa daha fazla dayanamadı. Baran'ın evinden ayrıldıktan sonra şehre inmişlerdi. Buraya gelirken günübirlik gelmişti. Fakat şimdi hem siniri hem de yorgunluğu üst üste binince dayanacak güç kalmamıştı genç kadında. Onunla birlikte gelen adamlara herhangi bir otelde yer ayırtmalarını, Hatay'a yarın döneceklerini belirtti.

Şehirde ki otele geldiğinde kendini hemen odaya attı. Neyse ki olabilecek olumsuzluklara karşı arabasının bagajında içinde gerekli kıyafet bulunduran bir çanta tutuyordu. Yaren böyle konularda çok hassas bir kadındı. Önce sıcak bir duş aldı daha sonra da yatağa uzandı. Her ne kadar yorgun olsa da bugün yaşadıkları gözünün önüne üşüştü. Yaren dişlerini sıkarak kendini uyumaya zorladı.

İHALE GÜNÜ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İHALE GÜNÜ

Yaren babası işleri kendisine devrettiğinden beri çok fazla çalışıyordu. Babasına kendini kanıtlayabilmesi için belki de ikk ve son şansıydı. Tek birşeyden emindi ki bu fırsatı sonuna kadar kullanacak ve hüsrana uğramayacaktı. Şimdi sona gelmişti kazanacağından emin olduğundan yüzünde ki gülümseme hiç silinmiyordu. Zira bu geçen süre boyunca birsürü tebrik ve destek mesajı almıştı.

Fakat bilmediği şuydu ki rakibi çok dişli bir rakipti. Baran Dağlı yenilir yutulur cinsten bir insan değildi. Bu konuda da uyarılar almıştı Yaren Açar. Gözü korkmadı değil ama bunu dışarıya yansıtacak değildi.

Yaren güçlü bir kadındı. Diğerlerinin akisine her şekilde savaşması gerekirse savaşıdı. Kazanmak için ise elinden gelenin fazlasını yapacağı kesindi.

Heyecanla geçen bir saatin ardından şoförü tarafından ihalenin yapılacağı otele götürülmüştü.Antakyanın merkezinde yer alan otel lükslüğünden taviz vermiyordu fakat asıl tarihini de kaybetmiyordu. Salona vardığında çoğu kişinin gelmiş olduğunu gördü. Bir kaç kişi ile görüşmesinin ardından nihayet ihale başlamıştı. Yaren sunum yapılırken ellerinin titrediğinin farkında değildi

Bir an için gözü yan sandalyeye kaydı. Boştu. Üzerinde büyük harflerle Ali Baran Dağlı yazıyordu. Genç kadın ilk başta kim olduğunu anlamadı ama Ali ismini attığında gerçek kişiye ulaşmıştı. Demek ki rakibi burada değildi. Üzerinde garip bakışlar hissetti Yaren. Bir sonraki koltukta oturan adam ile göz göze geldi. Sima olarak tanıyordu bu adamı birkaç defa evlerinde görmüştü. Babası ile konuşurken. O an anladı Baran'ın yardımcısı olduğunu.

Kısa bir şekilde adama gülümseyip tekrardan sunum yapan kadına döndü. Genç kadın her şirketin hazırladığı sunumu gösterip konuşma için bir kişiyi yanına alıyordu. Yaren nedensizce bir anda rahatladı. Çünkü arka taraflardan memnun konuşmalar duyuyordu.

Yaren kendine tek bir rakip görüyordu sadece. Ali Baran Dağlı. Çünkü diğer şirketlerin kazanma olasılığı çok düşüktü. En büyük rakipler olarak Açar ve Dağlı Beyliği görülüyordu. Sunumu yapan kadın herkesi şaşırtarak bu yıl ki ihalenin oylama birliği ile yapılacağını bunu daha adil olacağını belirtti. Yaren tedirgin oldu. Belki de böylece kazanma olasılığı düşüyordu. Bunları düşünmek istemiyordu.

ŞAHMERANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin