Allah'ın yardımına ermek için iki bin yüz on altı kere Ya Veliyy, hafızayı kuvvetlendirmek için yüz kırk sekiz kere Ya Muhsi çekmeliyim.Okula ulaşıncaya dek hedefime ulaşırım inşallah.O uzun yolu eşi benzeri olmayan yaradanının doksan dokuz ismi Esmaül Hüsnalar olmasaydı nasıl her gün aşardım ki.Dualarımı nasıl güzelleştirirdim onlar olmasa bilemiyorum.Dört durak kaldı okula. Üç durak önce inip yürüyeyim zaten erken çıkmıştım evden .Otobüsten iner inmez elleri çantasının kulpunu kavramış bir insan omzuma olanca şiddetiyle çarptı.Bu kişi harama bakmaktan Allah'a sığınan ve o ana kadar hamdolsun bunu başaran birisini bakışlarındaki masumiyetle haramla boğuşmalarının en zorlarını yaşamasına sebep olacak kızdı ve bu kız özür dilemeyi bile utanan biriydi.Saçlarının koyuluğu soluk tenini ön plana çıkarmıştı ve gözlerinin altı öylesine mordu ki tüm gece ağladığını düşündüm.En azından arkasından görebilmek için onu geçmemeliydim ve yavaşlattığım adımlarımla onu izledim.Keşke konuşsaydı sesini duysaydım dedim.Dediğim andan itibaren hiç keşke demediğimi fark ettim.Demezdim ben keşke şeytandandır ne de olsa.Okulun kapısına gelmiştik okulumuzun hemen karşısındaki okulda okuttuğunu düşündüm değilmiş.Aynı merdivenleri aynı çıkıp aynı yemekhaneden yemek yiyormuşuz meğer.Hala aynı istikamette gidiyorduk ki sıjıfımızın yanına giriverdi.Yan sınıftaymış!Hemen yanı başımdaymış.Peki neden hiç görmedim yoksa kızların dedikleri gibi kibrimden kimseyi görmüyor muydum?Genel olarak kızlarla konuşurdum ama onlar istedikleri gibi değil olabildiğince kötülüklerdrn uzak düşüncelerimle onlarla arkadaşça konuşurdum.Bazen tavsiyelerimi bir erkek gözünden konuyu değerlendirmemi isterlerdi ya da yazdıklarımı okumak .Arada sırada arkadaştan öte olmak isteyen de olurdu ama ben bilgi öğrenmeye giderdim okula.Yaşıtlarım gibi sevgili yapıp avmlere gitmek için değil.Denemeler yazardım. Ama artık denemelere ihtiyacım yoktu kiçünkü benim romanım vardı hatta konusu her romandan güzel bir konu katıksız ve saf sevgi.Ne demek oluyor bu ciddiyetini biraz bile bozmaktan kaçınan bana ne oldu?Yoksa o hiç onaylamadığı ilişkilerden mi kuruverecekti bir tane?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tevekkül Niyetine
Historia CortaRahman ve Rahim olan adıyla diye başladığım dualarımda haramı istemekten korktum.Korktukça seni uzaklaştırdım dualarımdan Ya Mucib diyerekten seslendim Allah'a dualarımı kabul etmesi için bir solukta...Yetmedi daha çok daha çok seslendim.Seslendim k...