7 bulan kemudian~
TAEHYUNG's POVAku x lps mmndg wifeku,Tae Na yg asyik bermain dgn ank kami, Kim Taemin..Taemin mempunyai muka yg cntik seperti ommanya & mempunyai senyuman petak seperti..matanya bulat dn hidungnya mancung..Aku trsengih melihat mereka..Sdg asyik aku melihat mereka bermain,tiba2 loceng rumahku berbunyi..aku dgn pnts membuka pintu..alangkah terkejutnya aku melihat BTS dtg ke rumahku..senyumanku mulai pudar tatkala aku melihat Jungkook yg tersenyum sinis melihatku..Dia pnyb rumah tanggaku hmpir musnah 9 bulan yg lalu..
END POV
Jimin: Yo,bro~
Jin: Sjk kau jdi husband org,kau jrg eh jumpa kitorg
RM: Bila kau nk lpk dgn kitorg?
Jhope: Aku rindu kau Taetae T^T
Suga: *roll eyes* I'm too swag too see this *SWAG*
Jungkook: ......Hey *smirk*
Taehyung:.....Masuklah..BTS fhm apa yg Taehyung rasa..Mereka dh tau Jungkook yg buatkan psgn TaeTae tu bergaduh..Mereka hnya mmpu brsbr dgn perangai Jungkook yg mkin mnjdi2..Taehyung membawa BTS ke ruang tamu..Terbeliak mata BTS melihat Tae Na yg hnya memakai singlet paras pusat & seluar ketat paras paha..Dgn perasaan yg malu,Tae Na brlari msuk ke dlm biliknya..
Jimin: Taehyung!! Asal kau x ckp awal2 yg saeng aku pakai gitu -..- Dh diorg dpt wayang free!!
Taehyung: Mianhae..Tae lupa ada Tae Na..Tae Na yg sudah memakai bju lengan pnjg berwarna silver serta seluar jeans turun dgn muka yg merah..Dia cuba act sprti x berlaku apa2..
TaeNa: Annyeonghasaeyo,Jimin oppa,Jin oppa,Namjoon oppa,Hoseok oppa,Yoongi oppa & Jungkook
BTS: Nae,annyeong *senyum*Mata Tae Na beralih ke arah Jungkook yg tidak berkelip mmndgnya smbil mengukirkan senyuman sinis..Bdn Tae Na mnggeletar kerana tkut melihat Jungkook..Dia segera mndukung ank sulungnya yg berumur 1 tahun ke dapur..Taehyung yg perasan perubahan Tae Na segera mmndg Jungkook lalu pergi ke arah Tae Na..Jungkook bingkas bangun dri sofa lalu menuju ke arah dapur..Dia bencikan Taehyung..Wae? Matanya sakit melihat adegan di hdpnnya..Taehyung backhug Tae Na smbil kiss bibir Tae Na..Jungkook berasa sgt marah..X guna!! Tae Na sepatutnya dgn aku!!..Marah Jungkook..Jungkook masuk ke dpur..
Jungkook: Ehem *batuk*
TaeTae: *trkjut+stop kiss*
Jungkook: X pyh nk tunjuk kemesraan korg..Buat menyemak je *roll eyes+ddk atas sofa*
Taehyung: Oppa nk lps ni chagi x jumpa dgn Jungkook dh..He is dangerous..Bila2 masa je dia boleh runtuhkan rumah tngga kita. *bisik*
TaeNa: Ara..Chagi akn lbih berhati2 lps ni... *bisik*BERSAMBUNG~
Mianhae sbb pndek..Srsly xde idea ~T_T~
YOU ARE READING
My Husband Is Kim Taehyung!! [HIATUS]
FanficSINOPSIS Park Tae Na,seorg yeoja yg menjalani kehidupan yg biasa seperti mana2 yeoja yg lain..Tae Na yg merangkap adik kpd Park Jimin iaitu ahli member BTS tdk byuntae seperti abangnya..Perkahwinan yg telah dipersetujui oleh keluarga Park & keluarga...