MEDYA ADA
Adadan;şu lanet olasi alarmin sesiyle uyandim. Şu alarmdan hep nefret etmisimdir doğrusu kim severki herneyse alarmi kapatip banyoya gittim bugün okulda ilk günüm ah ne güzel! Annem ve babam bosandilar ve babamla yasiyorum babam o okulun,müdürünü tanidigini arkadasi olduğunu o okulun benim için uygun olucagini falan söyledi babam ve sacmaliklari herneyse sonuç olarak o okula beni yazdirdi. Banyodaki işlerimi bitirince dolabima geçtim siyah tisortumu siyah pantolonumu giydim ve tabiki vazgeçilmezim deri çeketim sariya dönük kizil saclarimida duzlestirdikten sonra eyeliner ve rimelle isimi bitirdim aşşağiya indiğimde gülsüm sultan kahvalti hazirlamisti gizlice arkasından sarilip yanagini optum sonra "gunaydin gülsüm sultan" dedim oda bana dönüp sarildi yanagimdan öptü ve "günaydın kizim kahvalti hazir hizli yede ilk günden okula geç kalma" dedi tabi ya yeni okul simdi ful kolej zuppeleriyle doludur orasi kendini beğenmiş egolu erkekler kendini güzel sanan kızlar! Gülsüm sultana göz devirmekle yetindim şu yeni okul olayini hic sevemedim. Kahvaltimi yaptiktan sonra siyah okul cantami telefonumu ve anahtarlarimi aldim
" görüşürüz gülsüm sultan ben ciktim" dedim ve onun ne dediğini dinlemeden ciktim çünkü ne diyicegini biliyodum yeni okulunda şanslar falan bla bla arabama bindim ve okula sürmeye basladim 5 dakika sonra falan okula vardim. Hadi bakalim hangi boka bulastik gorucez!arabadan indim ve müdürün odasina ciktim bana gozlugunun üstünden bakti noldu der gibi bende "okula yeni kayit yaptirdim" dedim. Oda hemen toparlandi ve "adaydi dimi kizim" dedi bende kafa sallamakla yetindim oda " yeni sinifin 11-B kizim basarilar diliyorum " dedi hala konuşuyordu ama ben gerekli bilgiyi alinca kapiyi cektim ciktim ilk günden bu ne ya ! VIR VIR VIR bi susmadi. 11-B yi buldum ve sinifa girdim bi bayan hoca vardi adini bilmiyorum bana kimsin der gibi vakti bende yine ve yine "yeni kiz" dedim oda "adaydi dimi" dedi ay Allahim ölücem tek tek gelin lan bu ne herneyse kafami evet anlaminda salladim "kendini bize tanitmak istermisin" dedi aha bide bu cikti basimiza! " ada poyraz bunu bilseniz yeterli" dedim ve bos bi siraya oturdum. adini bilmediğim hoca" pekala derse dönelim" dedi ve dersi anlatmaya devam etti bende o sirada sinifa bi göz attim HAYRET şaşırtıcı hic bad boy yok bu sinifta diye düşünürken sinifa pat diye biri girdi ve sirasina oturdu biraz erken düşünmüşüm sanirim! ne yalan soyliyim çocuk yakisikli kollari neredeyse dövmeyle dolu siyah gözlü yakisikli ama banane! adini bilmediğim hoca o çocuğa döndü ve " sorun değil rüzgar" dedi demek play boyumuzun adi rüzgar hm güzel isim. "biliyorum" dedi rüzgar hah komikmiste!!! Off ne çektim ben ya bu okula düşmek için diye düşünürken birinin beni izlediğini fark ettim kafami cevirmemle rüzgarla göz göze geldik insan utanir kafasini çevirir bu öküz hala bakiyo! Herneyse ben kafami çevirdim ama hala bana baktigini hissedebiliyorum. 5 dakika sonra falan zil çaldı rüzgar assagiya indi bende telefonunu cikardim hassiktir ya! Bulutdan 50 cevapsiz arama 30 mesaj usenmedimi ya ! arama tuşuna tiklayip bulutu aradim 3. Calista acti yeni uyanmis belli. "Alo ada hele şükür kizim ya öldüm meraktan ya insan bi haber verir!" dedi fena kizmis belli e tabi kafede ben tuvalete gidiyorum diye cikip geri dönmeyince bende kizardim "sakin bulut yasiyorum hayattayim sadece senin yanindaki o kiz sinirimi bozdu dovmemek için zor tuttum kendimi bende ciktim gittim dua et arkadasin yoksa ben ona yapicagimi bilirdim!" dedim o surtugu hic sevmedim acikcasi bizim bulutun sevgilisi cikti! bulut kim diceksiniz bulut benim öz kardeşim gibidir biz beraber büyüdük çok yakisikli çocuktur." e kızım bi haber verseydin bari öldüm meraktan herneyse nerdesin sen ?" dedi bende "okuldayim" dedim "cikisina gelirim güzelim" dedi tamam canim kapattim ben hadi görüşürüz " dedim çünkü yanima sevimli bi kiz geldi elini uzatti "selam ben burcu" dedi uzattigi elini sıktım "ada" dedim "memnun oldum" dedi "bende" dedim "kantine inelim mi?" Dedi bu kiza kanim isindi nedense "tamam" dedim bende sonra konuşa konuşa kantine indik ki kafami duvara carptim ah kafam acidi be kafami ovustururken duvara baktim bi dakka lan bu,duvar değil bizim siniftaki ukala çocuk hah rüzgar!
"dikkat etsene ufaklik" hey bi saniye bana ufaklik dedi!! gözlerinin içine baktim sonra "benden daha ufak birşey var burda " dedim ilk ciddilesti ama sonra güldü hey bu,neye gülüyo böyle! "o sandigin kadar ufak değil güzelim" dedi e Yuh,yani ben adamligindan bahsetmistim ama o fesata çekti "seni pislik" dedim ve kantinden ciktim bu kendini ne saniyo böyle! sinifa ciktim burcuyuda kantinde unuttum iyimi! sinifa birden bi kiz girdi siyah sacli siyah gözlü bi kiz yanima geldi ve bagirmaya başladı "sen kendini ne zannediyosun Sürtük" belliki bu kiz iyi bi dayak istiyo ayağa kalktim ve" sen kime Sürtük diyosun" dedim "senden başka bi Sürtük varmi burda " dedi hadi ama kizmaya basliyorum! "Bi,Sürtük var oda tam karsimda" dedim ve bi yumruk geçirdim yere düştü galiba bayildi oh be rahatladim! sinifa birden biri daldi sizce kim doğru tahmin okulun play boyu rüzgar !! suratinda saskinlik gördüm neye sasirdi bu pic! cantamida aldim rüzgârın omzuna çarparak siniftan ciktim arabama bindim ve eve sürdüm.