"HeeSun"
Dormeam linistita pana cand aud ceasul.Era ora 6:00 am,iar la 8:00 trebuie sa iau avionul cu EunGun.Mi-am facut rutina de dimineatã,iar apoi m-am imbracat cu o bluza rosie cu o inima alba in mijloc,blugi negri,parul desprins cu toate ca afarã era cald,dar asa imi stãtea bine.Dupa o orã m-am dus sa manânc a aparut si EunGun și am mancat impreuna cereale cu lapte,apoi dupa ce am terminat de mâncat ne-am dus in living si me-am asezat pe canapea am inceput sa povestim.
EunGun:-Și cum te simti?
Eu:-Pai sunt foarte entuziasmatã
EunGun:-La fel?
Eu:Cum vei reactiona cand vom ajunge?
EunGun:-Pai dupa ce ne vom da jos din avion voi pupa pamântul tu?*spune aceasta razand in hohote*
JiMin:-Pai eu cred ca voi plânge *spun râzând*"Autoarea"
Dupa ce au povestit cele doua prietene JiMi s-a dus sa iși ia bagajul apoi au plecat.Dupa 30min au ajuns la aeroport(Timișoara).Au ajuns la aeroport și și-au cautat avionul.Peste 5min și lau gasit si au intrat in avion.JiMi s-a pus la geam iar EunGun langa aceasta.Dupa ce și-au ocupat toți locurile avionul a decolat.JiMin asculta muzica,iar EunGun s-a pus sa doarma.Dupa 5 ore avionul aterizeaza in destinatia dorita JiMin dormea cu caștile in urechi iar EunGun statea nerabdãtoare"Sfarsitul pov."
EunGun:-JiMi,JiMi trezeste-te am ajuns "spune aceasta entuziasmata"
JiMin:-Uaa ce am ajuns?"spun uimitã"
EunGun:-Da hai mai repede"spune de parca vazut un idol"
JiMin:-Ok,ok"spun entuziasmata""Autoarea"
Dupa cele doua prietene au coborat din avion EunGun așa cum a spus "a pupat pamantul"in acelasi timp si nerabdãtoare,iar cat despre JiMin ea chiar a plâns de fericire.Dupa ce au ieșit din aeroport cele doua fete s-au dus in centrul cu ajutorul unei hãrti.Ajunseserã in centrul orasului fetele au inceput sã îsi cumpere suveniruri s-au dus prin apropiere de ași lua "bubble tea".Dupa ce au ajuns s-au dus la coada.
"Din perspectiva lui EunGun"
Dupa ce am ajuns la coad am observat doi tipi cunoscuti.Unul era cu parul curcubeu,iar celãlalt brunet.Le-am vazut putin fetele si tot mi se pareau cunoscuti."Sfarsitul pov."
EunGun:-JiMi nu iți par cunoscuti cei doi tipi din fata?
JiMi:-Cam da.Ori cum treci peste!
EunGun:-Hmmm bine."Autoarea"
Dupa ce bausera cele doua prietenele "Bubble Tea" s-au dus in apartamentul inchiriat de ele cu doar cateva zile in urma.Deja se intunecase iar ele mai aveau putin si ajungeau in apartamentul lor.Au intrat in apartament si de indata au facut pe rand un dus.Dupa ce au terminat ambele fete de facut dus au mai stat la povesti. Dupa putin timp s-au dus sa doama.Gata si primul capitol,e prima mea carte.Scuze pentru greseli ,dar e prima mea carte.
P.S.Cum vi se pare primul capitol?
CITEȘTI
°Unrequited° •EXO•|PAUZA|
Fanfiction" Dragostea neimpartasita e cea mai dureroasa ! " *a spus acesta* ~2016~