Din perspectiva lui JiMi
M-am trezit cu zambetul pe buze deoarece mi-am propus ca eu sa gatesc astazi , clatite.EunGun dormea asa ca m-am pus sa gatesc.Dupa ce am pregatit ce aveam nevoie , am pus faina,oua,lapte,unt,si am amestecat.Amestecatura am pus-o în tigaie si am inceput sa o intind pe toata suprafata tigaii.Mi-am pornit televizorul pe un post unde era un serial. Am fost atat de captiva de ce se va intampla in serial , incat am uitat de clatite. Dintr-o data simt miros de fum. Cand m-am intors , am vazut ca din pacate s-au ars complet si n-am mai stiut ce sa fac.Cand ma intorc pentru a o trezi pe EunGun din somn , am vazut-o in pragul usii de la bucatarie , razand foarte tare.
EunGun: Yaa,asa stii tu sa faci clatite ? *spune aceasta razand*
JiMi: Haha foarte amuzant.
EunGun: Stai sa te ajut .
JiMi: Multumesc.
EunGun: In felul in care gatesti nu o sa te vrea nimeni .
JiMi: Nu este vina mea ca nu ma pricep.
EunGun a inceput sa rada.
Din perspectiva lui EunGun
Dupa jumatate de ora am terminat clatitele,le-am pus pe masa si,ca sa vezi,a meritat efortul depus,clatitele au iesit fantastic .Eram mandra de mine.
JiMi: Uauuu!
EunGun: Stiu nu?
JiMi: Superr!
EunGun: Da,acum hai sa mancam!
JiMin: Bine.
Dupa ce am mancat ne-am propus sa iesim in oras , sa il vizitam.
Din perspectiva lui JiMiM-am imbracat cu niste pantaloni scurti negri,un maiou alb cu inscriptii cu negru;o camasa in carouri cu albastru,gri,alb;bocanci negri; un chocker si un colier cu Yin si Yang
EunGun era imbracata cu o pereche de pantaloni scurti negri;un tricou larg cu inscriptii cu negru;un sfeter subtire negru;bocanci negri si ca ccesorii o palarie neagra,o geanta alba si un chocker negru.
Am iesit din apartament si ne-am plimbat pe strazi. La un moment dat , realizam ca ne-am pierdut , asa ca am intrebat pe cineva unde suntem
Eu : Scuzati-ma , imi puteti spune va rog unde suntem ?
El : In centrul Seulului .
Eu : Ah , multumesc !
Acolo, ne uitam prin magazine si la suveniruri.Ne-am luat fiecare o pereche de ochelari si Bubble Tea cu ciocolata.Am inceput sa ne facem selfie-uri , iar eu m-am dus la un magazin cu suveniruri,iar EunGun a rams sa isi faca poze.
Din perspectiva lui EunGun
Dupa ce mi-am facut poze, la un moment dat m-am plictisit si am mers dupa JiMi. Cand sa intru in magazin,am dat din greseala peste cineva si mi-am inchis ochii,asteptand sa fac contact cu podeaua. Cand imi deschid ochii,observ ca sunt peste un baiat vopsit in toate culorile. Parca a vomitat un curcubeu pe el. Cand ma uit mai bine ,imi dau seama ca e SeHun din EXO .
EunGun : O Doamne , imi pare foarte rau ! Iarta-ma , nu te-am vazut !
SeHun : Nu ar trebui sa iti ceri scuze, nu eram atent . Imi pare rau .Din perspectiva lui JiMi
Dupa ce mi-am luat un suvenir, ies din magazin si o vad pe EunGun langa doi baieti. Ma duc repede catre ea. Cand ma apropii mai mult de ei imi dau seama ca sunt cei doi tipi de care mi-a zis EunGun ieri la cafenea. Ma apropii mai mult si imi dau seama ca ei sunt Kai si SeHun din EXO.Nu imi venea sa cred! EunGun e pe SeHun ! Incerc sa nu rad de ea,ca a picat, dar nu pot sa ma abtin, si pufnesc in ras.Eram cu spatele catre cei doi si o ridic pe EunGun razand.
JiMi: Ce ai facut?
EunGun: Din cauza ta am picat.*rosindu-se la fata*Ma uit la ea si vad ca nu poate sa vorbeasca si pe langa asta mai era si rosie ca racul.Ma intorc spre cei doi si le cer scuze pentru ce sa intamplat.
JiMi: Scuze. E o impiedicata.Ti-ar cere ea scuze dar nu poate vorbii in preajma baietilor *m-a intorc catre ea cu un zambet malefic*
SuHun: Nu e nimic,oricum nu e vina ei , ci a meaCand EunGun auzise aceste cuvinte se facu si mai rosie
SeHun: Esti bine? Fata ta.. E cam rosie..
EunGun: D...da sunt bine.*spune aceasta balbainduse *
Kai: Uuuuu, sexy din spate,sexy din fata.Ar fi potrivita pentru mine*spuse cate JiMi*
JiMi: Yaa nesimtitule.
Ii trag o palma si o iau pe EunGun dupa mine.
EunGun:Dar ,dar...*spune aceasta cu o privire trista*
Pe drum , simteam ca cineva ne urmareste , dar am ignorat asta .
~Perspectiva lui Kai~
Kai: Mergem dupa ele?
SeHun: Mergem *spune acesta hotart*
~Perspectiva lui JiMi~
Ajunse in fata casei,EunGun isi cauta cheile de la apartament,dar nu le gaseste.Cand realizeaza ca a pierdut cheile aceasta face ochii mari.
JiMi: Ce?Doar nu le-ai pierdut * zic nesigura*
EunGun: Ba da.E numai vina mea *spuse aceasta panicata*
JiMi: Ba nu,nu e vina ta,e a mea.Daca nu te trageam,nu le pierdeai*spun ingrijorata*
Deodata apare de dupa tufis,Kai si SeHun zambind.
SeHun: Cauti cumva cheile astea?
EunGun: O doamne!Da!
*spune aceasta usurata*...
CITEȘTI
°Unrequited° •EXO•|PAUZA|
Fanfiction" Dragostea neimpartasita e cea mai dureroasa ! " *a spus acesta* ~2016~