Sziasztok!
Itt egy újabb rész jó olvasást
Puszi -Szonii-Justin... Justin Bieber.-mosolygott rám.Ez a pasi tényleg egy félisten.-Jól vagy?-nézett rám hirtelen aggódva.
-Pe..Persze.-motyogtam az orrom alatt, miközben a padlót bámultam.Persze full vörös volt a fejem, nem akartam, hogy Justin meglássa és már most leégessem magam.
-Bocsi,megyek és lenyujtok én is.-és már gyors sarkon is fordultam.Csak minnél messzebb kell kerülnöm Justintól.Elsétáltam a szoba túloldalába és elkezdtem a nyújtást.Miután mindenki befejezte Justin felém fordult.
-Megmutatjuk a koreot aztán majd megbeszéljük, hogy te hova álsz.-bátorítoan rám mosolygott, majd elkezdtek Justin Boyfriend cimű számára táncolni.Troy elöl táncolt Justin közelébe.Mindig is tudtam, hogy jó de, hogy ennyire.A koreo nem volt olyan nehéz, mert folyamatosan ismétlődtek a lépések.Mikor elhalkult a zene Justin rám nézett.
-Megvannak a lépések?-kérdésére csak bólintottam.-Álj oda Briana mellé, nézd az a szőke lány pink melegítőben az Briana.-mutatott az egyik lányra aki viszonylag középen táncolt.Gyors mellé áltam majd újra indult a zene.Ilyen meg nem volt, minden mozdulat a tökéletesen ment addig ameddig ránem néztem Justinra abban a pillanatban rontottam.Szóval ügyesen nem néztem rá.A Boyfriend után Sorry-ra táncoltunk majd What Do You Mean-re és ez eltartott délután 2ig utánna kezdtem el lenyujtani.Mostmár értem miért panaszkodik feszt Troy, hogy fáj mindene, mert éppenséggel most nekem is mindenem sajgott.A táncosok még nagyban beszélgettek, de nekem nem volt kedvem ehez.Mondjuk közre játszott az is, hogy senkit sem ismertem.De makacs vagyok annyira, hogy nem kell nekem innen barát, úgysem tervezek sokáig Justin táncosa maradni.Hogy miért?Talán azért mert ha csak ránézek teljesen elrontom a lépéseket, meg amúgy sem hallotam róla sok jót.Tudom, sose itéltjek el senkit első látásról, de Justin más, ezt érzem és tudom...