Kuasa

53 5 1
                                    

Adehhh..mane bilik cikgu ni??ina mencongak congak kedudukan bilik gurunya.

Ina?bahunya disentuh sesorang!

Opocot mak cikgu baekhyun chanyeol astaghfirullahalazim...ina mengurut dadanya.Dipandang wajah yang berada di depan nya itu.Hisyhhh...menyemaklah mamat sekor ini!

Awak buat apa di sini.Nak saya tolong ??tanya lelaki itu dengan wajah yang tak boleh digambarkan.

Emm..Mane bilik cikgu Bye??

Ooo..bilik cikgu bye kat depan awak ni je.!!Dah sah sah ada letak name kat situ,awak tak nampak ke?tanya lelaki itu sambil tersengih.

Kalau saya nampak,saya tak awaklah..Kbhaii .

Bye Ina.*dalam hati*//awak masih marah kat saya ke//lelaki yang dikenali sebagai Amir itu terimbau nostalgia ketika dia dan ina bercinta bagai nak rak buku,tapi disebabkan Syazana Selamat,perempuan yang telah menggodanya hingga buta akan kasih sayang ina,mereka akhirnya putus di lereng bukit .Dia pun berlalu pergi ke dalam kelas .

INA POV

ASALAMUALAIKUM...ina memberi salam.

Waalaikumsalam ina..sila duduk..jangan malu malu badak dengan saya,saya takkan terjatuh cinta dengan awak ,faham.

Ina:erk

Cg:hehehe....enm

Ina:......

Cg..hehehehe

Ina:,......

Cg:saya sebenarnya nak awak jadi mc untuk majlis guru penyayang petang ini.Awak jangan risau,makanan dan transport disediakan.Ok

Ina:emm..ok..cikgu...adeshhhh

Cg:kenapa??

Ina:ada bende gigit kaki saya.

Cg:mai saya tengok...*pergi ke arah ina*laa...awak  bawak gunting dalam kocek awak ke??

Ina:ye. Knape cikgu??

Cg:Saya dapati kocek awak koyak dan mata gunting tu tercucuk di kaki awak..Dan berlaku sedikit luka..

Ina:erk.Ok

Cg:ok..dah..awak boleh masuk kelas ...mengganggu je awak kat sini..shhh..shh..*menghalau*

Erk..dah knape cikgu halau aku*dalam hati*

To be continued










Gadis Yang CemerkapWhere stories live. Discover now