1.Arcada cereasca(curcubeul)
Este simbolul cel mai folosit. Il poti gasi peste tot: pe cadouri, jucarii, haine etc. Asa cum invata discipolii Noi ere, simbolizeaza puntea dintre om si Marea Minte Universata, adica Lucifer.
2.Numarul 666
Este numarul numelui lui Antihrist, despre care se vorbeste in Apocalipsa Sf. Ioan Evanghelistul (13, 18). Alice Ann Bailey, mama spirituala a Noii Ere, scrie ca numarul acesta are calitati scare si ca trebuie folosit cat mai mult posibil, cu scopul de a venit cat mai repede Noua Era. Asfel se explica de ce aproape toate produsele din comert sunt marcate cu un cod de bare, in care, la inceput, la mijloc si la sfarsit se afla liniile care reprezinta cifta 6 . Adica avem 3 de 6 (666)
3.Yng & Yang
Acest simbol arata ca binele si raul sunt 2 puteri egale, care se completeaza una pe alta. Il gasim expus pe sigla unor restaurante si nu numai...
4. Pentagrama
Este folosita de magia neagra si de catre iudei. Chiar pe turla catedralei ortodoxe din Sankt Petersburg in mijlocul crucii era pus semnul acesta al jidaniilor. Nu dupa mult timp turla a fost mistuita de flacari.
5. Svastica(crucea franta)
Crucea franta (indoita) in spre stanga se foloseste mai ales in ocultism. Crucea franta in spre dreapta a constituit emblema nazista.
6.Fulgerul
Este simbolul lui Lucifer. Satanistii se mandresc cu spusa lui Hristos din Noul Testament: Am vazut pe satana ca un fulger cazand din cer.
7. Emblema Pacii
Asa numita emblema a Pacii, este in realitate o cruce rasturnata si rupta, circumscrisa intr-un cerc magic. Din pacate multi tineri poarte tricouri, blugi si alt soi de imbracaminte ce poarta acest semn., crezand ca e un semn al pacii. Este o tristete sa mergi pe strada, la noi in Romania, vazand ca din 3 tineri unul poarta un tricou cu semnul acesta satanist. Multi chiar stiu ca este un semn al celui viclean, dar poarta in continuare acele haine ce-l au imprimate pe ele ca...na...este trendy si coll nu? :))
CITEȘTI
Hai La O Poveste
HorrorFrica? Sangele-ti îngheață în vene? Un sentiment ciudat? Totul este în reluare.. Coșmaruri? Teama o fi oare?