HAYAT DEVAM EDİYOR

10.5K 276 22
                                    

Melek' den
Şeyma gideli tam bir ay olmuştu. Ben Şeyma' yı çok özlüyordum. İnci' de çok özlüyordu. 2-3 gün sonra Şeyma İnci' yi arayıp geleceğini söylemiş. İnci" neden " demiş. Meğer Şeymanın annesi ölmüş. Birkaç gün sonra Şeyma Amerikadan geldi. Çok üzgündü. Ben ve İnci onu görmek için evine gittik. Abisi kapıyı açtı. Ağlamaklı gözlerle bana iki üç dakika baktı. İnci lafa daldı." biz Şeyma' yı görmeye gelmiştik. Duyduk ki annesi ölmüş" dedi.Kapıda ki adam ağlamaya başladı. Sonra içeri girdi. Şeyma' yı çağırdı. Şeyma geldi boynuma atladı. Hep birlikte içeri girdik. Birkaç kişi vardı. Oturduk. Hizmetçi geldi. Ne alırsınız dedi. Biz hiçbirşey almadık. 10 dakika sonra kalktık. Eve gittim. Odama girdim. Saat o sıralarda 13.30,veya 14.00 olması gerekiyordu. Ta ki akşam bababm gelene kadar odamda durdum düşündüm. Şeyma' nın ne kadar çok üzüldüğünü anlamak için kendimi onun yarine koydum. Ve annemin olmadığını hissettim. Çok üzüldüm. Şeyma' nın annesinin yokluğuna alışması pek de kolay olmayacaktı.
Ertesi gün bir daha Şeyma' nın evine gittik. Sanki hiçbir şey olmamış gibiydi. Herkez normalinden daha olgun davranıyordu. Ben ve İnci çok şaşırdïk. Şeyma gidecekti hazırlık yapıyordu. Onu tutmak istemiyordum. Şeyma ile vedalaşıp İnci ile eve gittik.İnci' nin abisi Kaan abi çok iyi kalpli birisidir.Bilgisayar mühendisidir. Bazen ben ve İnci ondan ders alıyorduk. Çok eğlenceli bir kişiliğe sahiptir. Ve bizim de karşı komşumuzdur.Akşam annem bana seslendi." kızım biz Büşra teyzen gile gidiyoruz. Geliyormusun?" " Büşra teyzemi evet anne geliyorum" " tamam bekliyoruz"
Büşra teyze İnci' nin annesidir. Çok tatlı birisidir. Annem ile küçüklükten beri arkadaşdırlar.
Hemen su yeşili pantolonumu giydim. Üzerime yeşil pançomu da taktım. İşte şimdi oldu. Sarı ve ucları kıvırcık olan saçlarımı da arkadan at kuyruğu yaptım. Aşağıya indim. Annem bana baktı. " Kaan için mi süslendin bu kadar" dedi. Babam gülümsedi. Annem ve Babam Kaan ile evlenmemi çok istiyorlardı. Fakat Kaan benim abim gibi böyle birşeyin olması söz konusu bile değildi. Ben bunu anneme nasıl anlatıcam. Babam anlayışlıdır. Ama annem kafasına koyduğunu yapar.

Evet arkadaşlar bu bölümü ben beğendim. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Yorumlarınızı eksik etmeyin. Çok ihtiyacım var. Hepinize iyi okumalar...

MAFYANIN MELEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin