İnci gilden eve döndük. Anlaşılan annem gene Büşra yenge ile ben ve Kaan konusunu konuşmuştu. Ertesi gün okula giderken İnci yanıma geldi. Ve dediki" abim sana evlilik teklif etse ne dersin?" dedi. Ben derin bir off çektim ve kararlı bir ses tonuyla" hayır" dedim. " İnci böyle birşeyi aklın alıyor mu? Kaan abi benim abim böyle birşeyi aklın alıyormu?" dedim. İnci" tabiki haklısın dedi. Aradan iki gün geçti. Okuldaydım. Kütüphaneye gittim. Hiç kimse yoktu. İçeriye Toprak girdi. Ve bana " sen ne ayaksın ikide bir bizim eve neden gelip gidiyorsun?" dedi. Ben utancımdan yerin dibine girdim. Biraz durakladım. Ama sonra utanılak birşeyin olmadığını fark ettim. Ben sadece Şeyma 'yı görmek için gittim o eve. Sonra konuşmay başladım. " ben sizin evinize Şeyma'yı görmek için gelmiştim. Ama rahatsız olduysanız gelmem birdaha merak etmeyin" dedim. O da bana " iyi olur senin gibi mahalle dilberini görmek istemiyorum evimin önünde Şeyma'nın sizin gibilerle ne işi olabilir anlamadım. Ama neyse görüşürüz." O an yerin dibine girecektim. Bana böyle deme hakkını nereden buluyordu ki? Ona iyi bir ders vermeliydim. 2-3 gün sonra okulda ben İnci ile konuşurken Toprak' ıokulun kapısının önünde bir minik poşetin içinde una benzer birşey aldığını gördüm. Adam tipsizin tekine benziyordu. Sonra Toprak'ın aldığı şeyin uyuşturucu olduğunu fark ettim. İnci de bu olanları gördü. Tabi İnci'nin ağzında bakla ıslanırmı? Hemen tüm okula yaymayı başardı. Tabi Toprak'da duydu. Ve herkese benim söylediğimi zannetti. Okulun sonunda bana sakın bu sözü unutma " cehennemin olucam" dedi. Ben korkmadım. Ne yapabilirdi ki en fazla öldürürdü beni bir mafya başka birşey yapamazdı. Ama beni de yanlış tanımasını istemiyordum. Bunu ona kanıtlayabilirdim. Ama eğer kanıtlarsam hem İnci'nin başı belaya girerdi, hem de benim ondan korktuğumu zannederdi. Eve gittim. Akşam yemeğimi yedim. Odam gittim. Gittoğimde pencere açık perde uçuyordu. Annem açık bırakmazdı. Cama doğru yaklaştım. Perdeyi kaldırdım. Pencerenin kulpunda ki kağıtta yazanlar kanımı dondurdu. "Ölümün benim elinden olacak,bekle"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MELEĞİ
RomanceSen: "Sen benimsin Melek sen mafyanın meleğisin" "Hayır mafya ben senin Meleğin olamam karanlığına sürüklenen sürgünün olurum."