Tostumu elime alarak sınıfa doğru ilerlediğimde koridorun sessizliği karşılamıştı beni. Öğlen teneffüsü çoğu öğrencinin dışarda geçirdiği bir zaman dilimiydi ancak en ufak soğukluktan hastalık kapan benim içinse sınıftaki kaloriferin dibine tünemek anlamına geliyordu. Arka taraftaki çifte çok bulaşmadan yerime geçtiğimde soğumuş kıçımı dayadım sıcak alana. Sandalyemde saçma bir pozisyona girmiş olsam da aldırmıyordum.
O sırada sınıftan içeri giren kalabalık grupla değmişti bakışlarımız birbirine. En öndeki esmer tenli olan benim oturduğum yerin arka sırasına yerleştiğinde diğerleri de peşinden gelmişti. Her ne kadar rahatsız olsam da kalkmak için bir hamle yaptığımda yumuşak ses tonuyla durdurulmuştum aniden.
"Rahatsız olmayın lütfen. Bizimkiler arka tarafa yerleşir. Hadi çocuklar."
Arkadaşları benden uzakta köşelere oturduklarında önüme dönmeye karar vermiştim. Sonuçta rezil olma ihtimali benimle oynuyordu. Oturuşumu düzeltip kafamı sırama yasladığımda arkadan gelen seslere kulak misafirliği yapıyordum bu sırada. İsteğimle değildi yanlış anlamayın. Kulağım delik sonuçta.
Yarın düzenleyecekleri partinin içecek hesabını yapıyorlardı. Alkol sokacaklarını duymuştum içeri. Aslında bizimkilerin ısrarlarından dolayı ben de gitmek istemiştim ancak şimdi tereddütle donanmıştı aklım. Oraya gidersem başıma ne geleceğinden emin olmama riskini göze alacaktım ki bu da liseyi sorunsuz bitirme planımın önüne taş koyuyordu.
Yine de bir kereliğine bile olsa boş vermek istedim. Oraya gidecek ve eğlenecektim ilk ve son kez. Başıma bir şey gelme olasılığını göz ardı ederek.
-Azra
Bunlar böyle kısa bölümler olucak zaten 3 bölüm sürecek hemen bitiricem. Bir Yaoi şeysi görmüştüm ordan aklıma geldi en güzel de TaoHun'a uyuyordu çünkü onlara benziyorlardı. İşte öyle yani umarım beğenirsiniz ^^ bu ufak şey de TaoHun sevdiğini öğrendiğim kozmikiz 'e gelsin *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Run Vampire Run // TaoHun
VampireOkulda dolaşan dedikodular ne kadar doğru bilinmez ancak herkesin katıldığı bir söylem vardı ki Huang Zi Tao okulun en değişik öğrencisiydi.