İkinci Kaçış

624 71 44
                                    

Kapının üstündeki anahtarı çevirip içeri girdiğimde burnuma çarpan alkol kokusuyla gözlerimi birkaç saniyeliğine kapatıp kendimi geri gitmemek için telkin ettim. Sigara dumanıyla boğuşarak koltukta oturan arkadaşlarımın yanına gittiğimde Chanyeol ayağa kalktı ve bana sıcak bir kucaklama verdi.

Ona gülümseyerek yanlarına oturdum. Sohbetin anında eski koyu haline dönmesiyle ben de bir süreliğine onları dinledikten sonra bakışlarımı etrafta gezdirmeye başladım. Kimlerin burada olduğunu merak etmekten çok gözüm tek bir kişiyi arıyordu inkar etmek istesem de.

Zaten onu bulmam da çok uzun sürmemişti. Etrafındaki kızların arasında sigarasını tüttürüyordu. Önündeki sehpada bulunan içki de büyük ihtimalle ona aitti. Birileriyle konuşurken onu izlemek ayrı güzeldi aslında. Dudaklarının kıpırdayışı, yüzündeki o tarif edilemeyen mimikler, duruşu...

Mükemmel bir göz ziyafetiydi benim için. Eğer bu kadar tehlikeli olmasaydı ona yaklaşabilirdim en azından arkadaş olarak. Ancak kötü alışkanlıklarını bir kenara bırakırsak onun hakkında çok büyük söylemler vardı. Ki biz de birazdan onlardan bahsetmek üzereydik.

"Tao'ya bak. Eğleniyor gibi gözüküyor. Fakat mafya babasının oğlu olmasa bu kadar masrafı zor öderdi. Şu içtiğimiz içkilerin kaç dolar olduğunu biliyor musunuz?"

"Mafya babası mı? Ben onu uyuşturucu satıcısı olarak biliyordum ya!"

"Yok be, geçen gün onu başkalarına karı-kız kiralarken görmüşler. Bu yanındaki sürtükler de onun işareti."

"Ben kiralık katil olduğunu duymuştum. Şu tipe bak!"

"Benimki en garibi sanırım... Biliyorsunuz ben doğaüstü varlıklara inanıyorum. Bunu söylediğim için beni taşlamayın ancak, yüzüne baksanıza. Gözlerinin altı sipsiyah ayrıca teni gittikçe beyazlaşıyor. Çocuğa esmer diyoruz ama esmerliği falan kalmadı. Ayrıca bu okulda, sınıfta kalmalarıyla beraber, yedinci senesi ve hala ilk günkü gibi. Hiç değişmedi suratı. Acaba vampir olabilir mi?"

-Azra

Diğer bölüm yarın bu saatlerde gelir... Bakalım neler olacak ~.~

Run Vampire Run // TaoHunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin