Ise başlamadan kovulacam

228 23 6
                                    

Nazlı

Sabah erkenden uyandım. Bugün ise baslicaktim. Sekreter olarak. Normal de mimarim ama bu mesleği sevmediğim için ünlü bir holdingde sekreter olarak çalışıcam. Zaten Sekreterliği çok seviyorum normal de sekreterligi okucaktim ama ailemin zoruyla mimarlığı okudum. Mezun olduktan sonra iki ay boyunca is aradım. Ama hiç bir yerde is yoktu. Aileme söyledim ve sırf onların paralariyla ayakta durmamak için onlara sekreterlik yapacağımı söyledim. Babam karşı çıktı. Ama zor da olsa onu ikna ettim. Şimdi de yeni iş yerim için hazırlanıyorum. Önce güzel bir dus aldım. Daha sonra üstüme bir kalem etek ve beyaz bir gömlek giydim. Saçlarımı düz yapıp ardından sade bir makyaj yaptım ama rujumu biraz abartip koyu bir kırmızı Ruj surdum. Öje olarakta mat siyah renk surdum. Cantami da alıp dışarıya çıktım. Bir taksiye binip sirketin adresini verdim. Yaklaşık yarım saat sonra sirkete vardım. Taksiye parayi verip hemen inip şirket kapısına yürüdüm. Direk içeri girdim. Ve asansörun önüne gelip içine binip son kata basıp çalışacağım yere gidiyordum. Asansör den ses gelince kapı açılıp direk çıktım ve odama girdim. Allahtan daha patron gelmemiş ti. Sahi ben daha patronumu bile tanimiyordum. Of boşver zaten birazdan gelince görürüm kim olduğunu. Ben bunları düşünürken içeri biri girdi. Arkami dönüp baktigimda karşımda o günkü adamı gördüm ne yani bu benim patronum mu olacaktı. Desene başlamadan konulacak.


Evet arkadaşlar yeni bölüm geldi acaba Nazlı savaşı nerden tanıyor?

Neyse çok uzattım yorum ve begenilerinizi bekliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tatlı BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin