3

69 8 1
                                    

Jis tik paprastas vaikinas, iškažkur gaves mano numeri ir facebook'a.

Unknown :Labas, ka veiki?

Me: guliu...

Unknown: noretum susitikt?

Me: kada? Dabar? Negaliu ir nenoriu.

Man jo ikirumas tikrai pradeda atsibosti, todel užblokavau ta numeri ir išbegau pabegioti. Tuo paciu metu paskambinau Ninai. Mes kiekviena vakara kartu begiojome. Begiojome parke, jis netoliese.

#

Ninai atejus, mes kaip ir kas vakara begom tais pačiais keliais. Aš jos paklausiau, ar ji noretu pas mane sia nakt pernakvot. Kaip draugei žinoma.
Ji iškart sutiko, tad pajudejome link mano namo.

Jau buvome netoli, kai tas pats blondinas kuri sutikau per pietus, pradejo begt is paskos. Mum pasidare labai baisu. Mes nieko nelaukusios nubegom pas mane namo ir užrakinome visas duris ir langus.

#

Mum paraše Liam. Tiksliau man.

Liam: Labas, jus kartu su Nina? Ji kažka sake... Ai nu vienu žodžiu. Mano tevai persigalvojo, taigi aš neskrendu i ta užsieni.

"Gal ji irgi pakvieciam pas tave?" suspigo Nina.

"Su tavim nepasigyncisi" pasakiau ir nusišypsojau.

Me: Liammm.. Greit pas mane už 15 min.

Liam: tai kam?

Me: Nina labai prašo, jog pabutum su mumis. Mes turim tau kai ka papasakoti.

Liam: už 10 min busiu.

#

Mes visi sedejome mano kambaryje ir užkandžiavome. Aš tikrai mačiau, kad Liam del kažko nerimsta.

"kažkas nutiko? Atrodai pavarges." pasakiau Liam, "Gal nori jau važiuoti?"

"ne, tik man idomu ka jus norejote man papasakoti."

Aš  žinojau, kad jis galvoja apie kažka kitka.

"na, mes kaip visada begiojome ir..." staiga Nina nutilo. Nutilo lyg butu prisiminus kažka svarbaus. Kažka, ka žinojo tik ji."mus pradejo vytis kažkoks blondinas." tese ji. " jis buvo visai nieko."

"ir?"

"na, jis turejo zydras ir gražias akis"pasake Nina.

"Kaip tu galejai jas matyti? Juk buvo visiska tamsa!" pasakiau aš ir gurkštelejau vandens.

"aš nemačiau. Aš žinau" tese ji ir nuejo I tualeta.

NezinomasWhere stories live. Discover now