6

67 8 5
                                    

Niall p.o.v.

Reikes sužinoti daugiau. Nejaugi ji ir yra...

Ji. Iš kur ji žinojo? Ji negale jo rasti mano facebook'o .

"tai kelinta valanda jus eisit?" mano mintis pertrauke draugo balsas.

"vakare"

"kelinta vakaro?" dar karta paklause.

"tu mane nervini" pasakiau ir nusijuokiau. "tu labai panašus I turgaus bobą"

"ane?" suglumusiai paklause ir nusijuoke.

"taip" pasakiau aš ir jau ruošiausi eit I lauka, pavedžioti šuni, bet gavau pranešima nuo Gigi.

Gigi: Labas, ka veiki?

Me: na, ruošiausi eit I parduotuve.

Koks aš melagis. Meluoju nekaltam žmogui. Nu aš tai šaunuolis.

Gigi: tai netrukdysiu. Ate

Me: ate, susitiksim vakare.

Gigi p.o.v.

Kodel, jis kas pusvalandi man rasineja, kad susitiksim vakare? Kodel jis taip tai susasmenina? Nejaugi jis tikisi daugiau, ne vien susitikimo? Man vakare bus nesaugu, nes aš pasikliauju savo instinktais. Reikes pasikviesti Nina. O taip. O jei jie rimtai brolis su sese? Omg. Gal jos neimsiu. Nu, bet kaip aš be apsaugines... Pff.. Tai aišku, kad imsiu ir taškas. Viskas.

"NINA! Tempk savo subine žemyn, greitai!" rekiau visa gerkle, kad kuo geriau mane išgirstu.

"ko reik? " išgirdau jos atsakyma, tuo metu kai ji lipo laiptais.

"šiandien eisim I parka."

"ko ten?" iš jos intonacijos buvo galima suprasti, kad ji neis.

"Su kai kuo susitikt" pasakiau ir pamačiau, kad ji jau ruošesi klykti, bet aš ja tuojau pat užtildžiau.

"ar tai vaikinas?" jau kiek ramiau ji paklause.

"taip, bet jis ne mano. Išvis mes ten busim tik apie 20 minučiu, tad nieko netutiks" bent jau aš taip manau.

"ok, bet jei jis gražus..."

" ne, jis negražus. Ir viskas. Baigiam šia tema." pasakiau ir nuejau i savo kambari. Juk reikia susiruošti.

#

7.46 po pietu.

"Man jau skauda kojas, ar gali mane panešti?" paklause Nina.

"Nina, tu kaip mažas vaikas. Baik tuojau pat. O tai negausi saldainiuko." Abi linksmai nusijuokem, ir galiu spresti, kad ji išraudo.

"ar dar toli eiti?" paklause Nina.

"ne, tik apie pora metru" iš tiesu buvo like pora metru, bet jokio vaikino nemačiau. Apskritai, čia nebuvo jokia žmoniu. Jau norejome eiti, bet...

_-_-_-_-_-_-_-

Kitai daliai  10 vote

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NezinomasWhere stories live. Discover now