Kai, Jay,Lloyd ve Nya cafeye gidiyorlar. Ve bir masaya oturuyorlar. Jay'le Nya, Kai'la Lloyd yanyana oturuyorlar. Lloyd elini yıkamaya tuvalete gidiyor. Garson geliyor ve ne istersiniz diyeceğine Kai'ın yanına oturuyor. Kai'a ''Merhaba'' diyor. Kai'da ''Ben seni tanımıyorum !?!?!?'' diyor. Sonra Lloyd geliyor ve Kai'ın yanındaki kızı görünce gözleri kırmızıya dönüyor. Tam arkadan bıçaklayıcı gibi gücünü kullanıcağı an omzunu bir kişi tutuyor. Lloyd arkasına bakıyor ve diyorki ''Sende kimsin??'' Yabancıda şöyle cevap veriyor: '' Benim adım Leigh'' der. Lloyd'ta ''Bende lloyd :)'' O sırada kai arkasına bakar ve Lloyd'la konuşan erkeyi görünce çılgına dönüyor ve kızı itip yere düşürüyor sonrada kai kalkıp Leigh'e yumruk atar. Leigh gücünü kullanır ( gücü Rüzgardır ama Morro değil) ve Kai'ı savurur. Kai yere kafasını vurur ve kafası kanar Garson:Rai ona peçete verir. Ve anında **Dudağından öper** 0_0 Lloyd bunu gördüğü anda tam bişi yapcağı anda Leigh onu öper.. Jay le Nya bunu görünce gitmeye karar verirler. Sonra Leigh LLoyda bir soru sormak ister, ve sorar : ''Lloyd, ben sende yatıya kalabilirmiyim??'' Lloyd bu cevaba ''Evet'' der 0_0 Kai bunu duyunca içinden ''Leigh sen öldün '' der. Sonra Lloyd'a ceza olarak ''Rai Ben sende yatıya kalmak istiyorum.'' der. Ve Rai buna ''Kesinlikle,EVET'' der... Devamı için Takip :p :D :D :D ve yorum :))))))