Tabikide seni kai der ama tam derken kai'ın arkasında leigh berilir. Lloyd Kaiiii diye bağırır . Kai ne oldu der ve arkasına döndüğü an leigh onun gözünü bıçakla çizer. Kai yere düşer. Lloyd yanına koşar. İiymisin derken leigh lloyd'un karnına tekme atar. LLoyd yere düşer sonra rai lloyd'un eline basar ve şöğle der'' Leigh'' ''efendim?'' ''Birlikte takım olalımmı?'' ''Tamam.'' Takım olduklarında eve giderler. Evde rai Nitro çorbası yapar (:D) Masayı hazırlar. Tam o sırada Leigh Rai'i öper.. Rai şaşkın bi şekilde yerinde durur. Lloyd'la kai halan cafededirler. Kai yerde yatarken lloyd ağlıyodur. Hem lloyd jay'i aramıştır nya'yla jey gelir ve kai hastanaye götürürler. Aradan 3 gün geçer ve kai hastanede gözünü açar. Hemşire onun göz damlaları için yanına gitti . Kai ben nerdeyim der hemşirede hastanede der. Kai adını sorar Hemşire de söğler '''''''''SKLOR'''''''''''dır. Kai hemen kalkar. Hastanenin camından atlar. (fazlamı abartım :D) Kai'ın arabası gelir ve hemen eve gider kai. Kapıyı çalar. Kapı açılır. Açtığında Herkez ağlıyordur. Kai ne olduğunu sorar. zane cevaplar ''Lloyd....'' kai lloyd'a ne oldu??
Lloyd... söğleyemem kriz geçirmeni istemiyorum. Devamı için takip beğen yorum....