První sen

15 2 0
                                    

Zdál se mi sen a o něm, Vám budu vyprávět.

Byla jsem se svou rodinou v domě, který patřil mé kamarádce. Když jsme k ní přišli usadila nás do obýváku, který vypadal jak z roku 1920. Byl ponurý a studený.

Seděli jsme tam s dětmi a najednou mě kamarádka odvedla do kůlny ve které měla velké akváriu a v něm chobotnici. Když jsme z garáže odešli, ocitli jsme se na schodek na kterých jsem zahlédla chobotnici, která pravděpodobně utekla z akvária. Se psem jsem jí honili a tomu se povedlo mi jí donést a tak jsem jí šla odnést zpět do akvária. Ona se začala dobývat přes víko které bylo umístěno na akváriu.

Začala jsem se bát a sledovala jsem jak se dostává ven a chce nám ublížit.

Tak jsem utekla zpět na chodbu a tam jsem zůstala stát. Najednou jsem z kůlny uslyšela křik a běžela se zpět podívat kdo křičí.

V tom jsem viděla svou kamarádku jak tam sedí na křesle s maskou na obličeji, vedle ní stáli dva muži kteří jí do masky pouštěli jedovatý plyn.

Sledovala jsem je s hrůzou v očích a těkala očima s kamarádky na muže.

Ty si mě všimli a začali mě honit. Po tom co mě chytli jsem je začala s brekem prosit aby mě pustili, že to nikomu neřeknu. S úsměvem na tváři mě pustili a nechali mě vběhnout zpět do baráku za mou rodinnou..

Když jsem vběhla do baráku, dveře do obýváku byli zamčené a já věděla, že za nimi je moje rodina, ale už je mrtvá.

Tak jsem chtěla utéct z domu a v tom mi muži kteří zabili mou kamarádku začali všude zavírat dveře a já byla tak v pasti.

Snažila jsem se všemožně dostat ven. Praštila jsem v zoufalství do jedné ze stěn a ta se probořila.

Utekla jsem z baráku a schovala se do křoví kde se objevil i můj pes, který měl zraněnou packu a tak jsem mu jí začala ošetřovat. On si na mne lehl a snažil se mě bránit.

Ze křoví jsem sledovala jak ti dva muži začali kolem baráku rozlévat benzín a zapalovat ho.

Odešli od baráku a já sledovala jak barák s mou rodinou uvnitř vybouchl.

V tom jsem se probudila a seděla jsem ve své kuchyni naproti svému nevlastnímu synovi a s úlevou, že to byl jen sen jsem mu začala vyprávět -představ si co se mi zdálo-

Najednou jsem, ale slyšela -Mami, mami vstávej, máš tam kafe-

A tak jsem se probudila i z druhého snu. 

Moje snyWhere stories live. Discover now