Mira'dan
Kağanın kolundan çıkmayı başarmıştım.Hemen Adanin yanına gitmek için hızlı bir şekilde koşmaya başlamıştım partiden çıktığımda Rüzgar arabaya bindirmiş Adayı götürüyordu.Malesef yetişememiştim.Arkamı döndüğümde bizim kızlar vardı.Hemen arkalarında ise Kağan hizlica yanima geliyordu.Hatta geldi.
-Mira hadi gidiyoruz.
Ne diyo bu ya onane benden.
-Hiçbir yere gelmiyorum.
-Fikrini soran olmadi Mira hadi arabaya zorluk çıkarma.
-Ne yapıcaksın zorla mi götürceksin beni?
-Mira bunu sen istedin.
Diyerek beni kucağına alıp arabaya götürdü.Kendide bindikten sonra , kapıyı kilitledi.
-Kağan arabayı durdururmusun lütfen senle gelmek istemiyorum.
-Gelmek zorundasın Berk seni bana emanet etti.
Ne yani sadece Berk ona emanet ettiği için mi beni götürüyo diye düşündüm.
-Ben Berk i arar sölerim.
-Hayır
Dedi.
-Peki bişey sorabilirmiyim diye fısıldadım.
-sor
-Nereye gidiyoruz? Öğrenebilirmiyim
-Gidince görürsün. Dedi
Bende hiçbir şey demeden arabanın camından yolu izliyomuş gibi yapıyodum.Aslında göz ucuyla Kağana bakıyodum biraz alkolu kacirdigimdan dolayi ara bi siyirtiyodum.Birden bana dönüp
-Bana baktığını görüyorum.Dedi kahkağa atarak.
Evet şimdi sıçtım dedim içimden.
-yo ,Hayır hem ben sana niye bakayım saçmaladığının farkindasindır umarım.Dedim hiçbirşey demedi tekrar güldü.Ama gerçekten bir gülüşü var ki off yıkılıyo aynı zamanda bi cool,bi o kadar da havalı.
-Artık ne kadar var sıkıldım dedim bi an
-Döndü az kaldı sabret cadı dedi
Cadı mı? Acaba ben cadımıydım düşüncelerine düşerken saçmaladığımın farkındaydım
-Sende bi Okuzzsün dedim
-Yani cadı oldugunu kabul ettin dimi
-Hayır ne münasebett ben cadı felan değilim.
Biraz sinirli bi bakıs attım,ve telefonumu aldım facebook a baktım nazlar foto atmışlardı like attım.Facede biraz gezindim online olanlara baktim. Sonra İnstagrama girdim.Orda Doğu foto atmıştı bende like bastım. Doğu biraz yavşak ama benim kankam sayılır.Tabi ben like ya basarken Kağan beni gördü.Cok guzel simdi abartcak.Berke ispikler kesin.
-Sen O cocugun niye fotosunu beğendin?? Dedi sinirli bir sekilde
-Neden?nolmus ki sadece arkadaşım.
-O çocuktan uzak durcaksın. O çocuktan sana arkasaşlık olmaz.
Bende uzatmadan sessizce
-yav he he dedim
Döndü bana bakarak
-anlamadım? Dedi
Bende
-Yok bisey tamam dedim.
Sonunda araba durduu.Çok şükür.
Bura bizim geçen gün geldiğimiz kır lokantasıydi of yaşasin zaten cok pis acikmistim.
-Aa geçen geldiğimiz yer dedim.
-Evet acıktığını biliyorum hadi gel şuraya oturalım.
Oturduktan sonra yemekleri sipariş ettik.Sonra büyük bi sessizlik oluştu.Telefonum çaldı bu Berkti
-Alo Berk noldu ?
............
-Kağanlayım
............
-Tamam öptümm..
Berk aradı hala partidemiyim diye sordu senle oldugumu ogrenince bisey demedi cok gec kalmayin dedi.
-Tamam dedi.Etrafina bakarak.
Lokantanin disari kisminda olgumuzdan ben biraz üşüdüm.Bunu Kağanda fark etmisti.Şalım yanimda degildi.Zaten elbisemde kisa oldugundan daha çok üşüdüm.Kağan hemen ceketini uzatıp üzerime koydu.Ben
-Teşekkür ederim. dedim
Gülerek Eyvallah dedi. Bende guldum.Biraz bekledikten sonra siparislerimiz gelmişti.Yedikten sonra Kağan tatlı ve çay sipariş etti.Gerçekten cok güzel doymustum.Aklima Ada geldi acaba napiyo,nerde,kiminle umarim iyidir.Ardindan Kağan kalkalimmi artık dedi.Bende Tamam dedi.O hesabı ödemeye gitmişti biraz sıra vardı.Ben yere baktıgımda aniden biri Mira diye seslendi kafamı kaldırmadan bunun Efenin sesi oldugunu gordum. Çok güzel şimdi napcam kafami kaldirdim.
-Efe senin burda ne işin var ?Dedim
-Arkadaşlarla geldik.Seni gorunce konuşmak istedim.Nasılsın ? Dedi.
-iyiyim dedim .Artık gitsen keşke dedim.
O sırada Kağan geldi.Efe sen olmalısın dedi.
Efede evet benim o gun telefonu cekip kapatanda sen olmalisin dedi.
-Bu kızdan uzak duracaksin.Anladın mı?
-Durmassam?
-Durmassan görürsun anladin mi ?
Diyerek kolumdan cekti.Ve arabaya goturdu.Hic bir konu acilmadan arabaya bindik.Artik seni eve birakma vakti geldi dedi.
-Mümkünse dedim.
Sonra ben muzik açtım Muhtemel aşk caliyodu.Artık evin kapısına geldik.
-Ceket için saol dedim . O bisey demeden arabada iniyodum kolumdan çekti .
Okulda görüşürüz.Cadı dedi. Gülerek görüşürüz dedim.Eve gelmistim Berke iyi geceler dedim.
-Ben yatıyorum
-Sanada mirammm
Oda gittim yatağımın icine girdim ısıtmaya başladım. Bugun olanları düşünmeye başladım.Kagan'dan
Mira onu o kadr çok seviyorum ki,kendi canımdan bilene çok suan eve geldim.Bugun Mirayla partiye gitmek gercekten cok guzeldi .Helede o cocuk Miraya yakinlasinca kendimi tutamadim yumruğu bastım.Onu bir buçuk senedirli seviyorum.Tabiki onun ikizi benim kardesim ben Mirayı defalarca unutmaya çalışdım.Olmadı,olmuyor.Onu gercekten cok ama cok seviyorum.Ama o beni seviyomu hic bir fikrim yok.Berk bunu duysa beni öldurur gercekten abartmiyorum öldürür.Onu harbi çok seviyorum ama biz ,biz olamayız .O beni sevse bilene biz olamayiz.Berk benim kardeşim yaklaşik beş senedirli. O hep bana güvenir.Miraya zarar vermeyecegimide bilir.Ben Mirayi severek ona ihanet etmis olurum .En çokta bana koyan tek şey ikizi kankam , kardeşim olması,Miraya o kadar yakinken ona sarilamamak onu ne kadar sevdigimi soyleyememek...