Capitolul 5

76 5 0
                                    

Este ora 10:05 și mă duc să îmi i-au micul dejun.
Mă îmbrac destul de lenjer cu blugi albaștrii, bluză neagră, pulover și niște bocanci negrii și aștept uitându-mă pe geam să văd dacă vine Jason...
Aud un claxon de mașină în care era Jason și îmi face semn să vin...Mă rușinez și urc în mașină.
-Salut!
-S-Salut.
Jason pornește mașina și ne îndreptăm spre casa lui.
Am intrat în casa,iar mama lui m-a salutat respectuos și la fel am făcut și eu.Urcăm pe scări, probabil în camera lui...Îmi este extrem de rușine și nu spun nimic.
-De ce nu vorbești cu mine?
-Îmi este rușine!
-Nu ai de ce să îți fie rușine doar suntem colegi...
-Mda...putem să continuăm cu proectul?!?
-Da...
După ce au trecut aproximativ două ore mă pregătesc să ies din camera lui Jason și dintr-o dată mă prinde de mână. Se uită cu ochii lui albaștri la mine și mă sărută pe obraz. Mă înroșesc și după coborâm pe scări. O salut pe mama lui Jason și ne urcăm în mașină. Oprește în fața casei mele și mă întreabă:
-Ai vrea să ieșim mâine în oraș?
Mă înroșesc foarte tare și nu știu ce să mai zic
-D-d-da!
-Super atunci vin să te i-au pe la 13:00...
-Ok, ne vedem mâine!!
Urc sus în camera mea,iar mama mea mă vede foarte fericită și se miră pentru că eram foarte supărată din cauza Danei. Urcă sus și mă întreabă de ce sunt așa de fericită...
-Pentru că cel mai drăguț băiat din școală m-a invitat în oraș!!
-În sfârșit mai ieși și tu din casă...poate îți faci și tu un iubit!
-Nu am nevoie deocamdată!...
-Draga mea ai 17 ani!
-Bine...poți să pleci!!?
~mama~
"Se vede că e îndrăgostită de acel băiat pentru că o văd pe față!!"
~Jason~
"Deabia aștept să vină ziua de mâine!! Va fii cea mai frumoasă zi!!"
A doua zi de dimineață mă înbrac cu blugi albaștri strâmți, cămașă neagră în carouri, teniși albi și îmi ciufulesc părul. Fără sa îmi dau seama se face aproape ora unu. Mă urc în mașină și pornesc spre casa ei. O văd cum vine spre mașină. Era îmbrăcată frumos cu niște blugi albaștri, bocancii pe care nu îi lasă niciodată, o bluză neagră și un cardigan negru cu alb. Arăta ca o zână de care m-am îndrăgostit din clasa a 9-a!
-Areți minunat!!
-Mersi! Spuse Sarah...
-Si.....unde ai vrea să mergem??
-De ce mă întrebi pe mine doar tu ești cel care ma invitat în oraș!
-În sfârșit ți-ai pierdut timiditatea!
-Scuze, am fost prea directă!
-Nu e nimic...Ok, ai vrea să mergem la o pizza?
-Sigur!
~Sarah~
Mă uit la el și mă îndrăgostesc și mai tare de el! Mașina se oprește și se uită la mine! Eu îmi întorc repede capul rușinată. Mă uit din nou la el și nu își mutase privirea. Se apropie încet de mine, apoi și mai aproape,se apropie enorm de tare. Eu încerc să mă apropiu de el. Închid ochii pentru o secundă și simt cum buzele lui se ating cu ale mele. Îmi spun în gând "E ciudat? Oare e prea devreme?"
Își dezlipește buzele de ale mele și îi zâmbesc! Mă i-a de mână și intrăm în restaurant veseli. Ne așezăm la masă comandăm pizza.
-Mă duc până la baie.spun eu timidă
-Ok, te aștept!
În drum spre baie o văd pe Elenor și cele două la o masă
-Sarah ce mă bucur să te văd. Spune Elenor cu un zâmbet fals.
-Nu am chef de discuții Elenor!
-Cu cine ai venit!!? Cu mămica?!!!?
-Sarah, iubito!
-Jason? Ce faci aici? Și pe cine ai strigat??!
-Pe iubita mea!
-În sfârșit ți-ai dat seama că sunt iubita ta!!
-Ba nu! Iubita mea este Sarah!
-Bună glumă Jason! Tu nu ai cum să ieși în oraș cu o dezmembrată și o tocilară ca asta!!!!
Am început să plâng. Am fugit repede spre ieșire. Îl aud pe Jason cum spune "Să îți fie rușine Elenor!!!"
Mă ia de mână și mă trage către el sărutându-mă pasional pe buze calmândumă...Ne dezlipim buzele și îmi zâmbește! Mă uit la Elenor care fierbea de furie.
-Eu tot mai am nevoie la baie!! Spun eu râzând.
-Ooo, atunci vin cu tine! Nu am nevoie să se lege cele trei de tine!
Din acea clipă mi-am dat seama că este un băiat protector și grijuliu. El ma așteptat în fața ușii. După ne-am dus la masă și am mâncat. După câteva ore ne plimbăm cu mașina.
-Vrei să mergem la mine acasă??spune Jason
-Poate îi deranjăm pe părinții tăi!
-Nu sunt acasă! Sunt plecati pentru o săptămână în New York pentru aniversarea lor de căsnicie!
-Ok! Când este ziua lor?
-Peste 2 zile!
-Mă bucur pentru ei!
-Și eu, pentru că merită...
Am ajuns la el acasă. Pe masa din hol era un bilețel pe care îl citește.
~Jason~
"Ai grijă de tine și de iubita ta! Ne întoarcem curând!! Cu drag mama și tata! ♥♥♥te iubim!"
~Sarah~
-Ce scrie pe bilețel!??
-Să am grijă de noi doi!!
-Mama ta e foarte grijulie!!
-Mda...pentru că ești prima mea iubită înafară de Tily fosta mea iubită...
-Ce??!?
-Nu mai lăsat să continui. -Prima iubită de la grădiniță!
-Oh doamne!!
-Geloaso!!

Sper că v-a plăcut până acum! Scuzați greșelile!😍😍😀😁😃😂Aștept păreri

Fata timidăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum