Metemorfmagus:
İksirsiz görünüm değiştirebilme yeteneğidir.
DoğuştandırAnimagus
Kişiliğe göre yetenekli bir büyücünün istediği zaman bir hayvana dönüşme yeteneğidir
Ama yalnızca 1 hayvana dönüşebilir kendisi seçemezZihinfendar / Zihinbendar:
Zihinfendar zihne girmeye yarayan bir yetenektir. Zihinbendar ise tam tersidir. Kendini bu alanda geliştirmiş bir büyücü asaya ve büyüye ihtiyaç duymadan bir bakışla istediği kişinin aklına girebilir.
Veela / Yarı veela:
Bulgaristan Milli Takımının maskotu da olan Veela'lar, göreceğiniz en güzel kadınlardır. Fakat insan değildirler. Veela'lar dans etmeye başladığı zaman zihniniz tamamen, harikulade bir şekilde boşalır ve dünyadaki tek önemli şeyin Veela'ları izlemek olduğunu düşünürsünüz. Tenleri yay gibi parlar, beyaz-altın rengi saçları rüzgar olmadan da sallanabilir. Veela'ların dansları hızlandıkça sersemlemiş zihninize bölük pörçük, çılgınca düşünceler gelmeye başlar. Etkileyici bir şey yapmak isteği ile yanıp tutuşursunuz. Bunlardan kurtulmak için Veela'lar dans etmeye başladıklarında müziğin sesini duymamak için kulaklarınızı kapamanız gerekir.
Ateş Kadehinde Fleur Delacour'da bir veeladırÇatal Ağız :
Yılanlarla konuşabilme yeteneğidir. Doğuştan gelir ve nadiren bulunur. Harry Potterda bir çatalağızdır. Bunun sebebi voldemortun hortkuluğu olmasıdır. Voldemort Öldükten sonra bu özelliği yok olmuştur.
Görücü:
Geleceği görme yeteneğidir. Doğuştan gelir ve nadiren bulunur.
Hortkuluklar Birdahaki Bölümde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Hakkında Her Şey ⚡
FantasyHarry Potter Hakkında Tüm Bilgiler... İstekler Yoruma