Hogwarts Dersleri

3.4K 26 8
                                    

Biçim Değiştirme

Biçim değiştirme esasen bir nesnenin özelliklerini değiştirme sanatıdır. Dersin öğretmeni Minerva Mcgonagall "Değiştirme Sihirleri" (bazı nesnelerin yalnızca bir parçasını değiştirmek, örneğin bir insana tavşan kulakları vermek); "Kaybolma Sihirleri" (bir nesneyi tamamen yok olmasını sağlamak ve "Yanılsama Sihirleri" (boş havadan dışarı nesneler yaratmak) gibi konular dahil kuram tabanlı bir derstir. Cansız bir nesneyi canlı bir nesneye dönüştürmeyi mümkün kılar. Felsefe Taşında McGonagall bir kediye dönüşmüştü.
Karanlık Sanatlara Karşı Savunma

Genellikle K.S.K.S. şeklinde kısaltılır. Bu ders diğer büyücüler tarafından yapılan büyüleri tılsımları, lanetleri ve uğursuzlukları engellemeyi, Karanlık Sanatlara karşı koymayı, Karanlık yaratıklardan ve kötü büyülerden korunmayı sağlayan savunma yöntemlerini öğretir.

Bu ders özel olarak...(henüz çevirimi bitmedi.)

Dersin profesörü hep değişir. Bu yüzden dersin üstünde bir uğursuzluk olduğu düşünülür. Quirrell, Gilderoy Lockhart, John Remus Lupin ve Jr. Crouch'un başına gelenlerden sonra okul müdürü Albus Dumbledore derse yeni bir profesör bulmakta epey zorluk çekmiştir. Sihir Bakanlığı'ndan olan Dolores Umbridge ilk senesinin sonunda Yasak Orman'da at adam sürüsünün saldırısına uğrayarak dersin uğursuzluğu konusundaki bitmez tükenmek bilmeyen söylentileri körüklemiştir.6.sınıfta İksir hocası Severus Snape dersin sorumlusu olmuştur.Dumledore'nın neden böyle bir karar aldığı çözülememiştir.Bu Snape'nin Zaferi şeklinde anlatılır Melez Prenste Dumbledore'u Öldürmüştür.

Aritmansi

Sadece birkaç öğrenci bu dersi alır. Neden derseniz, aritmansi çok sıkıcı ve karmaşık bir ders olarak okulda ün salmıştır. Genellikle zeki öğrenciler derse girip Profesör Vector'ün sıkıcı konuşmalarını dinlemeyi göze alırlar. Hermione de bunlardan biridir.

Sihirli Yaratıkların Bakımı

Dumbledore sihirli yaratıkların bakımı dersi için Hagrid'e görev vermiştir. hagrid olmadığı zaman Profesör Grubbly-Plank bu işi yapar. Hagrid bütün sihirli yaratıkların zararsız ve mükemmel olduğu görüşündedir. Altın Üçlümüz :D Hagrid'i kırmak istemedikleri için Hagrid'in bu düşüncesine katılırlar. Hogwarts bekçisi yaratıklara karşı büyük bir sevgi beslemektedir ve bu dersin profesörlüğünü almakta pek gecikmemiştir. Patlar Uçlu Kelekerler, Hipogrif ya da Testraller olsun, Hagrid yaratıkların özelliklerini sıkıcı sıkıcı anlatmak yerine genellikle uygulamalı olarak göstermeyi tercih eder.

Harry Potter Hakkında Her Şey ⚡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin