AŞKOLOJİ

231 2 2
                                    

İLK HİKAYEM LÜTFEN YORUM YAPIN HER TÜRLÜ YORUMA AÇIĞIM.UMARIM BEĞENIRSINIZ.:) EĞER BEĞENIRSENIZ YORUMA YAZINKI DEVAMI GELSIN..

Ah,lanet olsun!

Berbat geçen bir gecenin gündüzüne merhaba..Yataktan çıkmak istemiyorum ama girmem gereken bir sınavım var.Yani mecburum..Mecbur olmak kelimesinden oldum olası nefret etmiştirim zaten.Kahrolası mecburiyetler hayatımızı yaşanılmaz kılar bu arada ben Nehir on altı yaşına yeni bastım lise ikiye geçtim okulumdan aslında cok memnundum ta ki o üç kendini beğenmiş kız okula gelene kadar baştan anlatayım; ben geçen yik okulda çok mutluydum fakat bu gelen üç kız okulu bana zindan etti.Bana taktilar çünkü onlarn karşısında haklı olanları korudum ve her zaman hadlerini bildirdim.Iste durum bundan ibaret sürekli benimle uğraşıyorlar ama benim pes etmeye niyetim yok.üzerimi giyinmeliyim , gardırobumu açtım kısa süre düşündükten sonra mavi kotum ve pembe bluzumu giymeye karar verdinm.Sırf o kızlarn alay konusu olmamak içinde Çilekli rujumdan ve rimelimden sürdüm.Saçlarim neredeyse kalçama geliyor oldukça uzunlar.Sanırim hazırım dün geceden hazırladığım çantamı alıp çıkacaktm ki annemn erkenden uyanıp hazırladığı kahvaltıyi gördüm annemi kocaman öptüm ve hazırladığı kahvaltıdan hızlıca atıştırıp evden çıktım. Okul evime on bes dakika uzaklıkta hergün yürüyerek gidip geliyorum ve bu büyük bir avantaj benim için. On beş dakikada olsa kulaklığimi takıp müzik dinlemek gibisi yok...Sonunda okula geldim kendi kendime bir zor güne daha hazırmisin nehir diye sordum. Hiç hazır değildim..

Merhaba şimdi devamını getiriyorum...umarım beğenirsiniz :)

İstemeyerekte olsa girdim okula.Hemde güne o üç sürtüğü görerek başladım ne kadar sinir bozucu bilemezsiniz. Sınıfa girdiğimde yeni bir yüz gördüm.her zaman olduğu gibi asyanın yanına oturdum direk o çocuk kim diye sordum aman ne biliyim pek havalı bişey okula yeni gelmiş ama şimdi tatlı çocuk dedi asya.Tatlıda pek havalarda bişey adı neymiş ? Adı umut sordum söylemedi bende sınıf listesinden baktım dedi Asya. Dur ben kimmiş neymiş öğrenrm bana birak dedim.Umutun yanına yaklaştım ve yanına oturdum Merhaba dedim usulca yüzüme dahi bakmadı...Sen hep böylemisin dedim yine oralı olmadı daha açık konuşmalym galiba dedim ve sen ne kadar kendini beğenmiş birisin böyle seni tanımak istiyorum anlamıyormusun umut? Nihayet ağzından bir kaç kelime döküldü

-Adımı bilmeniz yeter siz ve sizin gibiler benden uzak durun.!

derdemez kalktı gitti.

bende hemen Asyanın yanına gidip bu çocuk tam bir deli psikolojik sorunları olmalı dedim oda onayladı.Derste hoca kalk bakalım umut bize kendini tanıt dedi ama nafile.Gerek yok beni tanıyan tanıyor zaten dedi umut. Hoca pek üstünde durmadan kapattı konuyu.Okul dağıldı eve giderken umutun lüks bir otomobile bindiğini gördüm tamam işte bu çocuk tam bir zengin zübbesi dedim içimden.O üç salak kız olan merve, gül ve ayşe umutun zengin olduğunu öğrendikleri an başın da biterler...Yol bunları düşünerek geçti sonunda eve geldim ve kendini yatağa fırlattım.Uyumuşum.Annemin yemek hazır sesine uyandım söylemeyi unuttum babamla annem ayrılar ben küçükken boşanmışlar bende annemle kalıyorum babam çoktan yeni birini bildu bile günlük kıyafetlerimi üzerime geçirip aşağı indim mis gibi yemek kokuyordu her yer istahm açıldı ve o lezzetli yemeklerden tıka basa yedim..Annemle arkadaş gibiyiz herşeyimi bilir ha bide sürekli damat varmı diye sorar .s Damat falan yok anneme sevilecek adam kalmadı dünyada...Yemekten sonra odama çıktım biraz ders çalıştım sonra yatağa uzandım ve benim prensim ne zaman gelecek diye düşünmeye başladım uyumuşum saati kurmayıda unuttuğum için okula geç kaldım okulun başlamasına tam 10 dakika vardı yetişemezdim ama bu ders en gıcık hocanın dersiydi hemen fırladım ne bulduysam giydim ve çok tipsiz bi şekilde evden çıktım koşa koşa gidiyordum arkamdan birisi korna caliydu biran duraksadim son model otomobil yanima yaklaştı camlar filmliydi kim olduğunu Göremedim pek derken camı indirdi ve hadi atla! dedi bu umuttu bizim şu kendini beğenmiş umut. Çok geçmeden cevap verdim hayır yetişirim dedim oda hic ısrar etmeden peki diyip gitti ısrar etse ne olurdu sanki! sınıfa hocayla birlikte girdim çok şükür yetiştim umuta odaklandı gözüm dünku gibi en arka sıraya tek başına kurulmuştu ama dur bir dakika oda ne sınıfa 2kisi daha gelmişti bunlarında umuttan farki yoktu Belliki arkadaştilar en arkadaki üç sırayı işgal etmişlerdi asya ben sormadan söyledi su gelen iki yakışıklı umutun arkadaşları Cem ve Murat cem esmer murat sarışın umutsa kumraldı.Hepsi çok tatlıydı ama umutta başka birşey vardı çok tatlı gülüyordu...Ne oluyor kendine gel nehir! Onlar sadece zengin şımarık zübbeler.Onlarla işin olmaz dedim kendime..Teneffüs oldu bizim üc sürtük bunların zengin olduğunu anlaynca bu çocuklarla tanışmak istediler merve cemin gül muratın ayşeyse umutun yanına oturdu önceden ayarlamıştır bu salaklar neyse bari benimle bu ara uğraşmiyorlar.

Okulun dagilma saati gelmişti ben çantamı alıp çıktım sınıftan okuldan çıktım kaldırmda yürürken birisi çantamı çekti kulaklıklarımi çıkardm ve arkama baktım ne var dedim sertce yok bişey dedi nasıl yok bişey durduk yere çantamı neden çekişyiriyorsun dedim canım öyle istedi dedi bu ukala tavrı beni deli etti hiç birsey söylemeden uzaklaştım ordan arkama baktım hala peşimden geliyor ya senin derdin ne dedim oda sensin dedi ne saçmalıyosun sen dememle dudaklarima yapısmasi bir oldu kendimi zorla çektim kenera umuta sert bi tokat attım ve birdaha sakn böyle birşey yapma benden uzak dur dedim...Eve geldiğimde kapıda bir not vardı ''anneannen hastalanmis acilen izmire gitmek zorundayım bebeğim uzun bi süre yokum yemek pişirdim ve para bıraktım sık sık ara annen.''

anneannem için telaşlandm hemen anneme nasıl olduğunu sordum annem tansiyonunun düştüğünu söyledi biraz da olsa içim rahatlamıstı..Tam odama çıkarken kapı çaldı kapıyı açtım ve ne göreyim umut gelmiş burdan gitmesini eğer gitmezse sonuçlarına katlanacagini söyledim

-nehir bir dinlermisin ya

+ne söyleyeceksen soyle ve git.

-ben seni tersledigim ve az önce öptügm için özür dilerim kendime hâkim olamadım inan düşündüğün gibi biri değilim sen iyi birisin seninle tanışmak istiyorum gelebilirmiyim?

+Tabikide gelemezsn sen kendini ne saniyorsun ya istediğin her neyse elde edemeyeceksin !

Dedim ve sinirle kapıyı yüzüne kapattım. Ah bu çocukta farklı birsey var dedim kendi kendime pişman olmuştum biraz. Öyle yada böyle gün geçti sabah her zaman olduğu gibi hazırlandm ve yola çıktım kapımızn önünde umutun arabası duruyordu. Tanrım çocuktan kurtuluş yokmu.Istedigi sey ne ? çevresinde o kadar güzel kız varken neden benimle uğraşıyor?.Hiç oralı olmadan yanından geçtim ama peşimden geliyordu nehir diye bağırdı bakmak zorunda hissettim kendimi ne var dedim sertce sanada Günaydın tatlım dedi nerden senin tatlın oluyorm git burdan dedim Ah yapma bebeğim sende benimle olmak istiyorsun biliyorum dediği an başımdan aşağı kaynar sular aktı çok sinirlendim sen beni ne saniyorsun o sürtük kızlardan değilim ! Dedim. Parası neyse vermeye hazırım yeterki benim ol güzelim dedi ve ben artık sinirden ağlıyordum klasik Türk kızı iste diyip arabayla uzaklaştı.

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM CANLAR :*

AŞKOLOJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin